2009年2月5日星期四

叻仔?傻仔?

賭王讚小小超私有化好叻仔,賺左好多錢。唔知今次賭王係真心讚定有心串大超人,今次私有化事件擺明係赤裸裸的強盜行為,如果咁都算叻仔,都係叻到過哂火位那種。

唔知大超人看在眼裡有乜感受?唔知小超有冇打算同依沙貝拉結婚兼生仔呢?

奧巴馬限制美國受助金融機構高層的"年薪"不多於50萬美金,唔知美銀總裁劉易斯(Kenneth Lewis)知道自己年薪將會少過蔡東豪,但又要日以繼夜處理美林留下的超級大毒瘤,會唔會覺得自己係天下第一大傻仔?

其實咁諗,小小超真係好叻仔,做場Show攪次投票就"Good"左十幾億走....

6 則留言:

匿名 說...

I am seriously considering not using PCCW services, including the phone and internet anymore.

D

肥魚爸爸 說...

我想這應算是合法打茅波,悲哀的除了8號仔小股東外,我也感到一份無奈;球証在哪??

若缺齋老人 說...

我反而想知轉左手既信不信由你報會點講(定扮睇唔到)? XD

匿名 說...

There is no editorial/comment in HKXJ on the privatization of 8 voting and that clearly reflects the effects of change in ownership. Maybe it is time to give up HKEJ.

大口仔 說...

D:咁又兩回事,邊個好就用邊個,但投資?咪攪!

肥魚爸爸:有人走灰色地帶,球證都奈佢唔何。

若缺齋老人/陳潢:信報有出新聞但一篇評論都未有,怕利益衝突定乜?

匿名:希望唔好啦....

若缺齋老人 說...

唔希望E句講中,始終希望香港有一份(如林行止治下的)信不信由你報:

「小小超可能在外國長大,灌輸左雷曼思想,唔係以做生意方法做生意,而係以財技,我相信佢入主邊間公司,都會令間公司冇得做。」

http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20090207&sec_id=4104&subsec_id=12731&art_id=12176954

Related Posts with Thumbnails