2009年2月13日星期五

失望!

上市委員會最終都在董事禁售期的爭議上讓步,禁售期由原來截數日到公布業績日,大幅縮減至全年業績公布期前60日,中期業績則維持不變。

既然道理在上市委員會的一方,大口仔想不通為何要放棄堅持,是因為超人發功嗎?失望!

7 則留言:

一只牛 說...

息事寧人
家和萬事興

Hana 說...

唉,咁容易俾佢左右,唔怪至得啲人話李生係無冕之王啦!

imak 說...

me 2!!!!!!!

士丹利 說...

上市委員會與政府等部門處事方式如出一轍,香港了的悲哀

若缺齋老人 說...

講起香港公司法,與同學晒命話作為會計出身既老頭夠膽講,電刑有心搵小股東笨根本好難抵禦;

(當時講緊我地班會計出身既話條冇料教授吹protection of minority shareholder時,講到頭頭時道,我地拆台後個grade自然...)

香港金魚缸向來都唔係對小股東太有保障既戰場。

Unknown 說...

正如之前講,根本係大戶間的角力,小投資者沾不著邊,如果加長禁售期,不如加大透明度及資訊流通,給小投資者跟大股東一齊沽或一齊買啦,由以前四(間交易)所到現在第三代對盆,HKEX該可以做得更多更好,所有人都給免費個人結算戶口,讓大戶無從借貨沽,也更有保障,將大手成交及大股東股權變化更快報出,對小股民幫助比讓大股東禁售正面得多

大口仔 說...

feigan:不敢苟同。

Hana:直頭係香港沙皇!

imak:唉....

士丹利:出爾反爾!

若缺齋老人/陳潢:其實全世界都係咁,做股東的只好帶眼識股了。

Edward:如果要股東跟大股東的買賣決定,似乎會更加危險。

Related Posts with Thumbnails