2009年3月25日星期三

本地銀行 (1)

今時今日叫人買銀行股,唔俾人掟蕉皮都實俾人噓....

前排一眾大行出報告唱淡各本地銀行股,一致認為本地銀行的經營環境惡劣及投資相關收入於2009年會大幅減少,結果令不少本地銀行股跌到人仰馬翻,市價比賬面值還要低,一般PB維持在0.6-0.8倍之間。

閣下有冇興趣"逆市投資"呢?

投資本地銀行股,你又會考慮乜野因素呢?

6 則留言:

公屋仔學投資 說...

投資興趣一定有. 但一定要有足夠安全邊際.
因為本港市場己飽和, 非利息收入如財富管理又因雷曼事件短期難望有大增長. 個人認為買本地銀行的話一定要看它的其他地方增長潛力(如國內業務).不然買渣打/國內五行算了.

若缺齋老人 說...

我會!

(不過隊你行先! XD )

除急 說...

RMB 結算------> 2388

閒人 說...

我覺得恒生而家都幾安全又有高息,只是不計入股大陸銀行的收益,對恒生大陸分行仍未有盈利有點失望,因為未來的增長一定是在大陸,佢打唔贏大陸本土銀行就冇吔錢途。

若缺齋老人 說...

閒老兄:所以小弟仍偏向笨象,恆生、交行好笨象好,反之大吉利是中國經濟出問題主要業務在中國既會全軍覆沒笨象都冇咁易死,今次Citigroup等將大半(雖然未至於所有)蛋蛋放在同一籃有咩問題已說明一切。

red-solver 說...

我覺得本地銀行股增長有限,只是賺了現在的"超賣"情況,便無其他增長動力了。我只是多年前買過恆生收息,沒有買過其他本地銀行股了。

Related Posts with Thumbnails