2009年3月10日星期二

匯控@青姐

從來無睇過"青姐"講股,但直角話我知佢今日澄清無重貨在手,但因為"登"買左匯控收息的小股民難過而喊係真既,或者,大口仔由細到大都相信"人性本善"多於"人性本惡"吧!

"青姐"未必可以一喊成名,但佢絕對係噚日香港其中一個最性感....呀....係感性既女人先真!:)

6 則留言:

N/A 說...

青姐今日成為唔少人既話題 !

若缺齋老人 說...

唔止金融界,就算好多公眾人物就欠一個「真」字!

閒人 說...

佢最近D評論都一直看淡匯豐,所以我信佢冇。

匿名 說...

胡孟青自有一套風格﹐平日講野幾直﹐係唔岩就插﹐唔轉彎﹐而且距一向講到散戶所犯錯誤都好肉緊。不論係開咪抑或寫文章既風格都好一致﹐唔似扮野﹐所以我都信係無。

Murciélago@Australia 說...

我都唔係好識佢,但我唔會懷疑佢講ge野。
我地係咪太天真太傻呢?

匿名 說...

青姐都唔識? 同六叔都唔知邊個無分別喎...~.~"

Related Posts with Thumbnails