2009年3月2日星期一

匯控2008年全年業績及管理層報告 (業績讀後感)

大口仔今晚以沉痛的心情同各位分享匯豐2008年全年業績的讀後感....

沉痛,不是因為匯豐盈利倒退6成2,也不是因為匯豐以大折讓供股,更不是匯豐決定全面關閉美國消費融資業務,我感到心痛的最大原因,係因為匯豐的管理層沒有在適當時間為股東果斷地做出適當決定。

供股一事已經討論多時,我唔明白點解匯豐管理層明知選擇關閉匯融會錄得106億商譽撥備,全年盈利會被上述數字嚴重影響之際才決定供股?還嫌市場不夠驚嚇嗎?還是最後抵受不住眾投行的脅持棄械投降?

一份商譽減值前盈利比2007年業績高峰期倒退18%的業績,被匯豐管理層弄得如斯驚嚇,實在不得不令人折服....

本來決定關閉匯融業務係好事、供股集資係好事、2008年營運收益增加係好事,但匯豐管理層將幾件好事加起來竟然可以變成為一件壞事,你話心情唔沉痛就假既。

再講數字已經無謂,市場的反應話左俾匯豐管理層知佢地既決策時機有幾咁不濟!

一句講哂:捉到鹿唔識脫角!

52 則留言:

匿名 說...

1,請問捉到鹿唔識脫角系咩意思啊??
2,請問會計仔口中既大魔王系麼野?

Cory 說...

佢既timing 屎到咁, 點樣值得去供?

Skywalker 說...

Stephen Green should step down!

匿名 說...

整日等你出POST
等你的明燈
我好想明天不問價沽...
想轉1398
我驚到咸
我驚到傻笑
驚到食唔落野
驚到眼光光...訓唔到...
我只是想知5仔仲值得投資嗎? 仲會增長嗎
HK$38...HK$28...is not a dream...
(真心話)

imak 說...

佢既timing 屎到咁 x 2!!!!
要供一早供, 市場就不會產生無謂恐慌! 明天又唔知跌幾多喇! ~_~

匿名 說...

英象跌左25% 得番42蚊
市埸已經極度恐慌
包括我自己..
HK$38 28 不是夢
我驚到咸
我驚到傻笑
驚到食唔落野
今晚長夜難挨

Michael Cheng 說...

「譽減值前盈利比2007年業績高峰期倒退18%」

我都有留意到這個數據﹐估唔到新興市場和亞洲的增長和盈利會咁多﹐歐洲的盈利更可以用驚喜來形容。(原本我以為佢只會衰剩亞洲有錢賺)

如果唔係韓元跌咁多﹐渣打的業績應可睇好。

Skywalker 說...

Don't panic. At this moment, we must claim down. HSBC is still running without support from the government. Unlike AIG, HSBC is still making money. HSBC still has tomorrow.

匿名 說...

渣打PE只有4.5倍
HSBC如要回落至4.5倍PE
股價大概28蚊! 即供股價!
點可能唔 PANIC!

匿名 說...

Skywalker: HSBC makes money because of 1. Gain on disposal of French banks USD2,445 mio and even worse 2. changes in FAIR VALUE of l-t debt and derivatives USD6,679 mio

GapLo 說...

的確,管理層今次的反應實在太慢。

安諾勿斯 說...

真係痛心疾首…Knight一就request佢地write off o左HFC,o個時好有guts,話之你唱歌o架。前幾日,咪死死地氣去求人供股,啲尊嚴去o左邊。

可以做得咁差,Green同Geoghegan真係難辭其咎。

匿名 說...

今日嘔左2次...好辛苦
我怕了...
明天要看醫生!!

匿名 說...

明天會再有血肉長城力守$50...

匿名 說...

再嘔王膽水..
無力
有人嗎
我想死

匿名 說...

匿名君: 冷靜一點, 未到明天已經自己嚇死自己喇... 你持股量很重嗎? 買入價很貴?

匿名 說...

應該是今天了... 衷心祝福你心裡有平安. 無事的... 市場從來不會free-fall到尾.

匿名 說...

完全睡不著...
眼光光..
等判

Murciélago@Australia 說...

我不同意...

HSBC現在供股令T1R 去到9.8%, 本身已經違反左佢貼近9%的目標

早d宣布, CAP多D水, 等於要股東丟多D錢落海.....

供股, 盈利跌70%, 商譽減值, 大額撥備..etc...本身就係俾市場炒作向下的大好材料...實在不能就此歸咎於管理層...

匿名 說...

講真大家買5仔本身不是投機,而是投資, 現在5仔雖然GAIN 少了, 但都比BANK OF EAST ASIA 好好多 , 我不否 但都比BANK OF EAST ASIA 好好多 , 我不否認個MANAGEMENT 今次真是做得不太好,但我都認為HSBC 回歸傳統BUSINESS 都會重拾以往的EARNING ABILITY,明天會是我們HSBC 最痛的一天,但我信二,三年HSBC會因為今次的痛而變得更強

匿名 說...

真的嗎
我嘔
我暈
我哭
我笑
我想死
明天HSBC真的是最低了嗎?
38 28 18 8..... 不是夢!!

匿名 說...

Judgement day, who is the terminator? Market ? Management? or British government......

匿名 說...

every business must experience some ups and downs. There will be light at the end of the tunnel. May God give you peace in your mind.

匿名 說...

有幾個問題想請教︰
1. 2009年或打後,仍要為美國業務作出大額的商譽減損嗎? 2007年︰無;2009年︰日確認了105.64億美元的減損準備。
2. 報告提到︰「我們將會停止以HFC 及Beneficial 品牌在美國承辦新的消費融資業務,並會集中全力縮減有抵押及無抵押房地產組合,所涉及的未償還結欠額為620 億美元。」是否暗示未來幾年仍有機會需要為最多620億美元作減值虧損呢? 或換個角度,呢620億美元重有好長手尾!對嗎?
謝謝!

匿名 說...

Where is the end of the tunnel? HK$18 or HK$8? I will sell all tomorrow. Leave little money for my rest of my poor life. It's painful! Please don't touch shares anymore. It's too late to know this. It's painful for an old man.

匿名 說...

商譽減損只是商譽. 是一次性的.
620億美元作減值虧損 又是另外一回事. 可以分很多次.

若缺齋老人 說...

大口兄:部份同意部份不同意,請指教:

http://dodderer.blogspot.com/2009/03/blog-post_03.html

(不過今次笨象高層表現的確是不濟!)

匿名 說...

The current management is trying to make a clear cut line from now on . Tney have done once in the early of 2006. Also they start over again for the dividend policy. Wite off will continue, now everyone should think about whether or not HSBC will be the next AIG, Citi, BAC, or even Lehman brother, .... I don't think so. However , if you really think that you are quite uncomfortable or unrest, Just sell it off, no matter it is HSBC or US Treasury bonds. REmember, you still alive and nothing higher than this, Heath is the most important thing...

匿名 說...

but it doesn't mean it will bound back to 60 70 80 90.....

N/A 說...

集多個壞消息同時出現,今晚London 跌緊20%

匿名 說...

40蚊 再跌20%?
不知多少人要跳樓了

若缺齋老人 說...

匿名兄:40蚊係因為攤薄,倫敦已經掂到了。

匿名 說...

hsbc 真係好令人失望

匿名 說...

仲有無好似我咁訓唔到?

Skywalker 說...

To匿名

有! 還有我瞓唔到, 正思索今後對策, 極可能會是不供股, 不沽出, 鎖入櫃桶底當從來冇買過。

匿名 說...

今朝TVB報導新聞果姐姐...對住個5仔股價43停頓左20秒都UP唔出....skip左5仔...報中移動算

普通郵筒 說...

匿名 提到...
今朝TVB報導新聞果姐姐...對住個5仔股價43停頓左20秒都UP唔出....skip左5仔...報中移動算

我都看到,可能她買了很多,接受不了這個現實。其實場面都幾搞笑,起碼可苦中作樂。

匿名 說...

今朝TVB報導新聞果姐姐...對住個5仔股價43停頓左20秒都UP唔出....skip左5仔...報中移動算??????
youtube有無得睇???
唉...20萬買返黎既股票得返6,7萬...有時真係笑唔出...唯有睇開d...經此一課...學識幾時都要好好控制持現金比例...
有我五號仔三手唔夠...要供萬幾蚊...仲諗緊供唔供...對我黎講真係兩難...呢刻好想hold多d cash...好怕五號仔真係成為一個黑洞... .\/.
係喎...大口仔...你會全數供股嗎???

Hana 說...

Skywalker ,千其唔好吖!如果唔供都可以出售供股權吖嘛!

匿名 說...

i want to die now

若缺齋老人 說...

都係一個根本性問題:所以盈利咁難睇係笨象習慣左一唔妥就盡撇 - 跌幅所以出乎意料係因為好多人估唔到佢一野撇盡帝國業務!雖然真係好難睇,不過亦係止血既正確態度。

匿名 說...

620億美元作減值虧損可以分很多次虧損.

匿名 說...

can tabo reply us?

山芭佬 說...

看來大家對這次的業績有點反應過敏。過敏到連自己當初點解買5仔都忘了。

大口仔 說...

各位:希望大家可以保持積極樂觀,冷靜去處理自己的投資決定。

大口仔同大部分匯控股東一樣,投資於匯控的資金被蒸發70%,未來可能會更多,但我必需坦誠去面對自己的選擇,即使係錯誤的選擇。

感謝各位踴躍留言,大口仔未必有時間一一回覆,但看到有一位匿名朋友的留言卻感到十分擔心。

朋友,無野緊要得過健康同你既屋企人,金錢都唔會例外,請你要好好保重。

司空雲音 說...

我父母都投資左不少係 5 仔上, 身家蒸發左都接近 70% , 好在唔係瞓身入市 , 如果唔係一定無錢退休...
set 左 7 年時間, 希望退休之年可以回岸...
更希望下半年有復甦跡象..>__<

Skywalker 說...

To Hana

Noted with thanks! In fact, I have just sold half of my HSBC for avoiding further risk as this stock originally accounted for nearly 40% of my portfolio. The returned cash will be allocated partially to buy #2628 and partially to pay new shares of capital raising.

匿名 說...

不要說是投資落匯控, 其實其他的股票也無一幸免, 跌70%相對已是等閒事, 還有一些是90%...

全世界都坐艇中, 連外匯基金呢隻豪華遊輪都漂浮中, 算是一點安慰吧...

如果覺得自己很悲慘, 去看一百萬零一夜, 你會發現, 有衣有食已經很知足了.

匿名 說...

對唔住, 匯豐的18% ex-goodwill impairment earnings 倒退中其實計左近USD70億負債重估收入.

匿名 說...

匯豐係死有餘辜,中資銀行近排被拖累到大跌才係無辜。中資銀行股在業績大升的情況下,繼續下跌,才令人氣憤。

匿名 說...

Can small investors do something to demand for the step-down of Stephen Green?

匿名 說...

TO 匿名
唔好妄想,下次出事既,就系中资银行股

Related Posts with Thumbnails