2008年6月12日星期四

買入渣打銀行(2888)

趁大跌市,屍橫遍野之際,終於在今天以$242.6水平將第一注資金買入渣打銀行,實行"渣兜"搵食,成為股東之一。

渣打有幾好?大家有時間去睇返Albert的文章自然會知,大口仔不再重覆(就算寫都無Albert寫得咁好)。

其實渣打銀行係大口仔初出茅廬時加入的第一間公司,都叫有少少淵源。買入渣打主要是認同其大量投資新興市場的策略,仲記得當年渣打主席於公司內某個場合講,因為渣打的資源有限,所以要集中投資會為集團帶來最大回報的市場。幾年後睇返,此策略是成功的。

展望未來三年,渣打銀行在新興市場可與匯豐爭一日之長短,現時睇,甚至係匯豐發展新興市場的主要對手(因為花旗、UBS、美銀都打哂柴)。

大口仔話過想魚與熊掌兼得,匯豐同渣打絕對係我未來資產分配主力成員的不二之算。

ps. 噚日執筆寫渣打時,渣打在英國跌6.3%,今日再寫,升返6.6%。對大口仔黎講,渣打升當然開心,但跌亦無妨,因為仲要努力養肥呢隻千里馬。

8 則留言:

匿名 說...

Good job! 好股,好價!

匿名 說...

渣打歷史仲耐過匯豐,但成就卻遠不如匯豐,而且佢派息未有3厘,咁第二注似乎要在180以下?
不過渣打又真係正野,就係貴左d

大口仔 說...

肥林:多謝!有機會會再入兩注,完成資產分配目標。

大口仔 說...

味皇:渣打的歷史的確長過匯豐,90年代管理層走過錯路。於2000年開始急起直追,近幾年發展得唔錯。

因為渣打屬高增長股(相對而言),息率低一點不打緊,我靠出租樓同匯豐創造現金流為主。

Murciélago@Australia 說...

匯豐又減價,會入貨嗎?

大口仔 說...

祖祖:大口仔每個月都供緊匯豐呀!今個月的買入價應在$126左右,除非短期內匯豐股價再跌好多,如果唔係都係保持住月供算喇!

Wheel 說...

記得以股代息.

大口仔 說...

麒記:歡迎光臨!:)
以股代息渣打?無諗過唔咁做喎....YEAH!

Related Posts with Thumbnails