2008年6月10日星期二

拎把"刀"黎....

香港股市大跌1000點,唔知各位股海散戶心情如何?

作為山賊,大口仔見到一遍血紅色的股價表,除左開心之外,就只有興奮!

人黎,拎把"刀"俾我,我要分段"打劫"。

渣打、招行、平保、中人壽的股東們,拎定銀包出來,大賊大口仔來了....嘩哈哈!

唯一唔開心係匯豐跌得$3.5咁少....

9 則留言:

N/A 說...

大口仔,
我都好開心,不過資金所餘無幾,灰 ! 搵緊入貨水源 !

山芭佬 說...

大口兄!记得等埋我!但山芭佬只打算打劫汇丰一间.哈!
至于2628,山芭佬还是选择再等等.或者要买左我果日打劫果间肥田料先.但真系吾舍得.哈!

匿名 說...

haha
我都準備好

唯2628...仲未到位

"唯一唔開心係匯豐跌得$3.5咁少"
有同感

匿名 說...

一如既往,我只專心打劫HSBC. 已經在星期二用$128打劫咗一筆!橫掂今次以股代息貴,不如直接在市場買.

各位兄弟如果再食大茶飯,記得通知聲!

趁此,多謝大口仔一路以來高水準的文章.

大口仔 說...

致各位山賊兄弟:大家俾心機,趁亂應該仲可以搵到油水,不過記得買優質股,分段打劫。

匿名 說...

我的portfolio實在太多hsbc了,成日同自己講,唔好再買喇,hsbc的比重太多喇,但係次次都忍唔住(嘩,dividend yield有差唔多六厘喎!嘩,歷史市盈率細過10喎!),跟住又買左… Orz....

匿名 說...

今日又有鵝脾食....haha

大口仔 說...

番薯仔:匯豐係好,但唔需要無止境收集,嘗試為自己制定資產分配目標,可能會幫到你手。

大口仔家庭因為要迎接新生命,正為自己的資產分配重新組合,之後會舉D例子同大家分享,有興趣可以參考下。

大口仔 說...

b.c.: 大口仔今日繼持打劫,今次係渣打銀行....嘩哈哈!

Related Posts with Thumbnails