2008年6月3日星期二

高實用率 vs 屋宛會所 (投票結果)

早前在筆記內設定了一個有關樓市的意見調查....

如果你買新樓自住, 究竟你會選"A"定"B"?
A. 超豪會所, 實用近7成
B. 頹會所, 實用有8成半

一個月過去,總共有161位讀者參加投票。選擇"A"的讀者只有20位(佔13%),選擇"B"的讀者有141位(佔87%)。大口仔相信本筆記讀者年齡介乎18至35為主(主觀感覺!?),未來幾年應該屬於樓市的主要力量。投票結果清楚顯示大家都較喜歡高實用率的單位,寧願放棄豪華會所換取高實用率。

問題來了,大口仔相信香港的地產商都不是傻的(傻就唔會咁有錢),點解佢地明知香港人鍾意高實用率都唔起多D呢類型既樓,硬係要起豪會所呢?

答案一字咁淺:錢!

唔起個豪華會所點賣你$12,000-$13,000一呎呀?

所以我地一係就接受現實買發水樓,一係就堅持己見買二手舊樓。坦白講,大口仔對買一手樓真係無乜好感。一來實用率太低,二來新樓價格不是由市場供求決定,成交價由發展商主導,一旦發樓商劈價清貨上唔到會真係喊都無謂。

仲係安於本份住下舊樓好過....

10 則留言:

匿名 說...

HK developers inherit 假大空 from mainland project bullshits.

Jay 說...

要咁豪嘅會所做乜先?又唔係可以係入邊住喎,住嘅始終係自己個間屋,最緊要買翻嚟夠實用!問心個句,你去會所嘅時間多d定係屋企嘅時間多d?

又會有人話而家做嘢時間長無咁多時間喺屋企?咁我又諗,你放假個時都唔係屋企會係會所度多d架!唔排除會去會所,但個比例又會唔會多過係屋企呢?

匿名 說...

我真係寧願住舊樓...又大又平..
豪華會所...都未必會成日用啦..

如果有咁多錢...投資係第二度仲好

大口仔 說...

JAY: 十二萬個同意,有幾何在屋企先?

RAYMOND: 我都係咁做,一間投資,一間自住,間屋仲大過住新樓。

馬沙 說...

我估我有資格講吓。我幾年前買咗一個有好多設施既會所的新樓。其實用率真係.....兩個人住就冇問題。到個仔出世,放張超細BB床入主人房,行都冇得行!

會所呢,除試過幾次游水,浄係試過周日冇嘢做去睇免費報紙。個人覺得超豪會所的最大得益者係一眾平日無皇管的傭工們!

最近買入一個31年連車位的舊樓,全屋無窗台,實用率超過85%,主人房放兩張大BB床都仲得。除客/飯廳外,仲設立一個偏廳,睇吓報紙嘆吓咖啡。

仔仔最喜愛由大門口大直路跑入書房,再跑返出去,大直路全長足足33呎,對佢來說已是成人跑100公呎!

新樓...我諗我唔會再買....

大口仔 說...

馬沙:你講BB床o既例子令我又諗返起衘龍山1200呎單位主人房的經典,夠膽死縮短張床到5呎3吋去"就"個錯覺俾買家?叻!

馬沙你講31年樓連車位係咪廣播道?大口仔都睇過,諗住遲兩三年搬過去呢....

馬沙 說...

廣播道貴咗好多,個人覺得有點不值了。如果同區比我揀,我選窩山,差不多樓齢!我兩度都睇過!廣播道無港鐵同對經常半夜收工的我不太方便。窩山交通好D!

不過我最後買咗東九龍某半山位置,晚上異常清靜,又近家母! (註:小兒白天由家母照顧)

大口仔 說...

馬沙:知唔知窩山校網好唔好呢?我都睇過窩山,但感覺上無廣播道環境咁好,不過係近東鐡同旺角。

雖然大口仔o岩o岩新屋入伙,但因為BB就出世,又要請工人,都有少少想買間大D同有工人房的舊樓住。

有冇介紹呢?如果可以send email去我筆記email: tabodiary@yahoo.com.hk話我知丫。謝謝!

馬沙 說...

大口仔,

因自己同朋友都有需要,我上年年尾睇咗好多樓。

以校網計,我估除正正九龍塘外,最好一定係廣播道、窩打老道及何文田山道。屬全九龍區最好的兩個校網!

以上全以近30年以上舊樓為主。廣播道對我不太方便,同樓層質數無咁企理!

窩山大部份近40年,但保養非常好。但以1,000呎-1,500呎為主。樓價好似好貴,但因呎數大,除開呎價其實算吸引。我有朋友父母住窩山頂,個廳大到呢,我地10幾20人上去,都仲得!

何文田山道有多D不同呎數,最細由700呎3房起,如果搵到近山腳,真的好方便!太平道個邊起至旺角好繁華,一過馬路由何文田山道起點,除住戶外,唔會有外人。所以我比較喜歡何文田山道!

三個地方都極少盤源,去到目的地求其找一間地產公司(間間盤源幾乎一樣),睇睇就知是否喜歡!

大口仔 說...

馬沙:多謝提供資料!廣播道同窩山我都睇過,兩者各有可取之處。反而何文田山道就未諗過,等我呢兩個星期安排睇下樓先。

有時間一齊交流下湊仔經,我日日有睇你個BLOG。 :)

Related Posts with Thumbnails