2008年6月9日星期一

師奶股神

即係咁....

雖然無線的肥皂劇的情節超易估,結局又往往大團圓結局亳無新意可言,但間唔中都有一兩套劇情有D啟發。

最近播緊的"師奶股神"就係其中一套。基本上套劇將我等散戶的投資習慣同心態,用誇張少少的手法講哂出黎,好似跟風入市、問NUMBER、輸打贏要等等都有講到,如果你都係散戶一份子,大口仔相信你睇完會會心微笑....

不過大口仔覺得最TOUCHING的一幕,仲係劇中"師奶股神"因為受"大戶"所害,做了眾矢之的後,終於醒覺還是家人對自己最重要。

講真,實在無野重要得過屋企人。

我等散戶在股海搵食,作決定如果可以想想自己所愛的人,投資成績可能會更上一層樓,最少可避免不少愚不可及,無根無據的投資決定....

2 則留言:

山芭佬 說...

点解我地要投资?点解我地希望成为有钱人?山芭佬要投资的目的很简单.就是希望可以找多D钱,为家人带来更好的生活环境.
如果因为投资或找钱而搞到自己和家人的生活不开心,那是不是有点本末倒置了呢?
最近山芭佬为自己以后的投资日记上写了那么一句话~"简简单单投资,轻轻松松致富!改变了自己的投资策略后,人也开心D,压力也少D,家人也开心D.发觉原来投资真的不是那么难的.

顺祝生活愉快!投资顺利!

P/S:从大口兄的BLOG得知,大口家族即将诞生一位新成员.这真值得恭喜!
送蛋给你.帮补下奶粉钱!哈哈!

大口仔 說...

山芭佬:大口仔都見唔少因投資同屋企人鬧不快的例子,真係好唔值得。

香港股市今日又大幅下跌1000點,差不多又到入貨時候。來!拎定把刀出來準備打劫!

Related Posts with Thumbnails