2008年6月20日星期五

出得黎行,預左要還?

聯洲騙案發展至今,警方拘留8個涉人士,有18間銀行中招批左貸款俾聯洲,當中包括匯豐、渣打、中銀等等,涉案總金額高達35.5億港元....

噚晚返屋企食飯,食完飯後,老豆無端端問:「阿仔,無事丫嘛?」

我帶點"得戚"咁反問:「我點會有事?」(其實都唔知老豆做乜爆句咁感性o既問候。)

老豆:「聯洲單野,你無份丫嘛?」

我一聽到即刻笑到跌左落地下,跟住講:「梗係唔關我事啦!一來我無本事識到黃生呢d咁有勢力o既人,二來香港咁多公司,點會咁o岩係我負責先?」

老豆聽完滿意咁點點頭,繼續同老媽子追看由大陸買返黎的正牌翻版韓劇。

不過講真,講就咁講o者,但我心諗今時今日做銀行真係好難做....

你唔勇d主動出擊,批多d Loan俾各大、中、小型公司,你今年個target點會到數?聯洲呢d"表面上咁靚仔"o既公司,係遇唔到o者,如果我遇到都一樣中招。就好似o個個前花旗CEO話齋,個舞會音樂一日未停,參與舞會o既人係唔會停落黎o既.....

不過,如果無記錯,講呢句說話o個個前花旗CEO都已經被迫離開左個舞會場地。

唔通真係好似無間道o既韓深咁講:出得黎行,預左要還?

大家都係各取所需o者,風險管理係到左數之後講o既....

PS. 唔記得同大家介紹,我叫TABO,現於香港某大銀行呃緊飯食,職責係向公司客"放數"同"管錢",行年28,典型香港仔一名,體內流o既係香港血,即係天生愛錢,所以職業都選擇以錢為伴....

2 則留言:

Murciélago@Australia 說...

大口仔年紀尚輕,前途無限呢XD

大口仔 說...

以上劇情如有雷同,實屬巧合。

大口仔貸款好講風險管理架。哈!

Related Posts with Thumbnails