2009年3月31日星期二

忙到爆炸!

最近工作上要翻開新一頁,忙到爆炸!

4月份將有多項重要消息公佈,各位相信丁蟹效應的讀者要小心!

Cue Sir(又名丁蟹)、丁蟹個仔及二波的威力不容小窺!

不過唔信的可以不理。哈~

http://zh.wikipedia.org/wiki/%E4%B8%81%E8%9F%B9%E6%95%88%E6%87%89

5 則留言:

安諾勿斯 說...

升職加薪,定係升職加「辛」?!

若缺齋老人 說...

又丁蟹?似乎要沽期指了...

匿名 說...

若老: 我都話沽定期指啦hahaha~
大口: 睇完wiki, 我不禁大笑起來... 連新聞報導都count?! 唔係咁邪呀~ 不知道有無人計過劉青雲(方展博)出鏡, 恆指又是否都升的統計呢 :D

匿名 說...

知你好忙R~~但真是好鐘意看你分析銀行業績,可吾可以分析下工商銀行?

匿名 說...

Hi, do you aware that the advertisement at the left hand side of this page is too big that it covers part of your document?

Related Posts with Thumbnails