2008年9月16日星期二

瀏覽人次"1656"

大口仔筆記的瀏覽人次同恆生指數成反比....

大口仔筆記單日瀏覽人次首次超越"1600"大關,達1656人次....

下次要挑戰2000大關,再三感謝大家的厚愛,大口仔會繼續努力的!

9 則留言:

匿名 說...

Tabo,

What do u think that I follow yoru strategy to buy the 2823 and BRIC continuously?

Kelvin

K 說...

恭喜晒!

>>下次要挑戰2000大關
嘩!咁快誇下海口?

>>全港最專業的銀行分析網誌
當心俾一些blogger和搞是非的人插您呀! 您知甚麼叫樹大招風啦!

以上所言, 只是好心提您而已。

普通郵筒 說...

Tabo,

What do you think about HSBC which does nothing (?) while other banks are taking over the victums at low price?

Econ201 說...

加油, 支持你!

Cory 說...

加油

大口仔 說...

Kelvin:我之前有提過作上述投資選擇的理據,如果你覺得合理,有何不可?

Karen (Sze):多謝提醒,不過我想你誤會了,無論"瀏覽人數"或"全港最專業的銀行分析網誌"都是大口仔的個人目標,想不斷朝目標進步而已。

我亦無意討好所有人,良性討論我當然歡迎,但惡意及無理的批評亦在我預算之內,到時笑駡由人囉....有乜大不了?

普通郵筒:好簡單,睇唔啱咪唔出手囉,你做摩通買貝爾斯登買得好開心? haha

不過我想匯豐買AIA....

Econ201、Cory:會加好多油的!:)

匿名 說...

大口哥:匯豐企硬 $115 樓上,可能全部都係捧你場的 fans 力保長城之威力!

恭介兄 說...

恭喜你~! 支持你~!
希望你可以寫多d職場心得同新手教學 :)

大口仔 說...

Gigi:今日跌破左lu....

恭介兄:我會的,多多支持!

Related Posts with Thumbnails