2008年9月11日星期四

拉人封舖!

繼泳衣大王出事後,名錶大王又因債台高築陷於死亡邊沿!

又係人借我又借,驚死執輸所引發的連帶效應,輸錢的銀行真係梗有一間o係左緊。香港有幾多間銀行喎?今日報紙竟然透露有41間債權銀行,61名代表聚首一堂開債權人會議,場面都應該幾盛大。

Touch Wood未試過代表銀行參加債權人會議,所以一直都覺得呢種會議好神秘,究竟會內各銀行代表會講乜呢?互相問候大家?大鬧名錶大王?定一哭二鬧三上吊?

其實唔衰都衰左,擺明係天仙局呃錢走佬格,仲有乜好開?

寶哥哥班內地猛將今次最醒,有理無理o係廣州及山西先行拉人封舖。你借我2千7百萬咩?我封夠你兩億補數,有剩先慢慢俾返你,贏哂!

4 則留言:

K 說...

寶哥哥雖然在立法會出名"三點不露", 但係做行內o野, 真係唔少o野; 繼油麻地某酒店被封舖, 名錶大王終於"賴野"!

一早知好耐(同Albert和維斯有次講開就知), 但爭在何時爆鑊; 不過有41間債權銀行涉及其中, 證明名錶大王用好多個excuses去向呢41間銀行借錢, 但係d錢用泥做甚麼呢? 去o左"I kill you later"?炒輪? 買晒美國兩房債券?

真係奇聞!

又, 順祝大口仔一家中秋節愉快!

閒人 說...

匯豐發行6.5億英鎊次級票據,息率為6.75%。若匯豐水頭充足,發行次級票據有何好處呢?先多謝指教。

匿名 說...

銀行內有CREDIT OFFICER N RISK ANALYST 去看上市公司客戶的年報嗎?看了甚麼?
香港有中央個人信用查察紀錄處?有中央上市公司查察信用紀錄處嗎?

大口仔 說...

Karen (Sze):有心有心,大口仔都祝你中秋節快樂。

名錶大王D錢拎左去邊當然無人知,但一定已經有人袋袋平安。

閒人:發次級債券主要用來補充長期資本。水源充足代表存款夠,但存款的流入流出都可以好知期,但次級債券多屬中長期。

匿名:主要由客戶經理管理,包括分析財務報表。

Related Posts with Thumbnails