2008年9月6日星期六

2008年立法會選舉雜感

今日同同事參加一個學生營商計劃的開幕講座,講座開始前相約在大口仔至愛的茶餐廳食飯吹水,講開聽日便是2008年立法會選舉的投票日,談到候選人的質素....真係....

如果大家有間唔中收睇立法會辯論,聽到尊貴的立法會議員那種人身攻擊的問題及答非所問的答案,聽到候選人連香港每年財政收入、綜緩支出、教育支出有幾多都唔知,但又大談政府應該還富於民,大加福利的同時,你好有可能會同大口仔一樣,會有幾秒鐘贊同中央政府偉大的領導人─香港人未準備好雙普選!

但想深一層,即刻將那想法掉落咸水海,因為我相信議員的質素同香港的政治生態環境息息相關,議員及候選人的水平低落同香港人的質素應無關係。自大口仔"懂事"以來,有印象的全職立法會議員來來去去都是那幾個面孔。你叫他們退下來讓新人上場?大家有冇諗過他們退下來之後的下場會如何?

唔係個個都好似李柱銘、陳方安生咁疊水,話唔選就唔選。香港亦唔似歐美的政治環境,有充足的工作機會讓從政人士發展。好似李永達堂堂民主黨前主席,十幾年前放棄教席全職參政,選到今時今日佢可以退選讓新人上咩?可以既....但之後佢可以做乜?一家大細又點算?

舊人唔退,思維漸老,新人無位可上,亦預計從政的發展空間有限,試問一眾香港叻仔叻女又點會"落搭"?香港有幾多個陳克勤有政府關照"高薪養廉"?有幾多個大律師陳淑莊"以身試險"?有幾多個龔耀輝(方卓如)大把條件"唔優做"?

要香港的政治有睇頭?看來唯一的出路還是普選一途。

為了盡公民責任,明天大口仔還是會投票的,亦呼籲大家踴躍投票!

3 則留言:

匿名 說...

不如你去參選?由你去頂金勞詹個位,大把人支持你

大口仔 說...

味皇:機會成本太高,就算我實當選都唔一定唔會參選。

匿名 說...

有沒有政治落選保險可買,等那些落選/退休議員有得賠,沒有後顧之憂,

Related Posts with Thumbnails