2009年3月3日星期二

渣打2008年全年業績及管理層報告 (業績讀後感)

一個捉到鹿唔識脫角,一個卻處處快人一步理想達到,行軍的快慢往往便成為勝敗的關鍵,後者講既係今日公布出亮麗全年業績的渣打銀行。

無詳細搜集過資料,但印象中像渣打般可以在2008年錄得盈利"增長"的同業應該絕無僅有,在危機確認後率先供布大折讓供股亦令渣打在2009年站於競爭高地,較為穩固地攻城略地。

金融海嘯過後,渣打在國際大行中將穩佔一席....

如果渣打的管理層應付金融海嘯值80分,另一邊廂的匯控只得50分,虎頭蛇尾。

直到2008年中匯控仍然有極大優勢在金融海嘯中取得大勝,2008年全年的連串減磅行動,無貪勝不知輸地麻木收購亦應記一功,但最後因為"Timing"一個字,令固有的優勢喪失殆盡,實在可惜....

14 則留言:

若缺齋老人 說...

大口兄:

讀埋E段新聞會唔會覺得更氣頂?

http://hk.news.yahoo.com/article/090303/9/aytw.html

匿名 說...

有陰謀?

甘正光 說...

若缺齋老人兄:
我睇完都O咀,佢即係叫我地以後信摩笛既啫?

講真,早前仲拍晒心口話無集資需要,唔係星期五六英國賣晒報紙吹到供股事在必行,我都完全無心理準備。

依一兩日,完全係打擊晒股東對五號仔的信心... HSBC的PR可唔可以做得好少少呀...

匿名 說...

我只想知5仔仍藉得投資嗎?

匿名 說...

咁係咪要賣hsbc買渣打?

bittermelon 說...

5號仔不發盈警,其實證監或者聯交所係咪應該要調查有沒有違規呢?

匿名 說...

Tabo: should we sell 5 and change to 2888? Please reply me urgently as I want to take action tomorrow.

匿名 說...

今次大戶發大達!
1.先前大量估空,「質」低價位,以低水位平倉
2.在期指上收水
3.殺盡牛證
4.不停唱淡供股,以極低價位買供股權

匿名 說...

Tabo.. what do you think about 2888. Can it keep the profit in 2009? I want to change 5 to 2888 now. Please advise urgently.

Murciélago@Australia 說...

睇左大口仔兩篇讀後感,我仍然唔明白滙豐喪失左咩固有的優勢......頂多只是股權攤薄得比想像中嚴重,但對滙豐營運一點兒影響也沒有。

我相信大口仔今次對管理層一定非常失望,而大家都知管理層係公司最重要的一環,大口仔會否考慮沽出全部滙豐?

匿名 說...

我好想放5仔轉渣打牙! PLS ADV OK OR NOT?

匿名 說...

Hello, is there any 'details' about the 'profit rise' of SCB in your message? Waiting for your analysis of HSBC's business in the 2nd half of 2008 (without one time gain/loss). Thanks a lot.

匿名 說...

From Next Magazine

會 計 化 妝 多 賺 二 百 多 億
另 一 邊 廂 , 豐 為 了 粉 飾 業 績 , 在 新 會 計 制 度 的 允 許 下 , 將 部 分 金 融 資 產 重 新 分 類 , 因 而 不 用 按 市 價 入 賬 , 避 免 錄 得 投 資 虧 損 。 根 據 本 週 的 業 績 報 告 , 若 豐 沒 有 使 用 這 些 會 計 化 妝 術 , 公 司 盈 利 將 減 少 二 百 七 十 億 元 , 佔 純 利 五 成 以 上 , 情 況 實 在 令 人 擔 憂 。

大口仔, is it true?

匿名 說...

匿名...

Please don't push Master 大口仔 too much for such Buy or Sell advise.

大口仔 is kind to set up this website for sharing of investment idea, it maybe too much pressure if asking him for such direct investment decision.

Just advise...

Zgokli

Related Posts with Thumbnails