2008年10月4日星期六

增加關係的深度

當大家順利當目標人物建立起友誼,接住要做的便是增加彼此關係的深度,套用國內術語即"深化關係"。

點做呢?

好多人以為不斷搵機會幫人先至係最好,但大口仔認為做人處事最緊要"有來有往"。如果你只係一味等待幫人的機會,你與目標人物的關係就會變得單向及不平衡,所以你搵機會幫人以展開彼此關係之外,適當時候大家仲可以掉轉頭搵人幫手。

你會問如果我真係唔需要搵人幫手咁點算呢?我會覺得人總會有要人幫手的時候,如果真係咁叻仔無野要人幫手,"無病呻吟"總可以吧?找一些無關痛癢的小事找人幫個小忙,人家覺得今次幫了你,下次有問題時搵你幫手都比較順理成章。

記住,一段關係最緊要"有來有往"!

5 則留言:

恭介兄 說...

好,等我繼續支持你,等你同我繼續有來有往!
哈哈 :)

大口仔 說...

恭介兄:此道理當然亦適用於BLOG界交往。:)

Water Moon 說...

這好像是我媾仔的技倆呀。

大口仔 說...

Water Moon:其實真係差不多.... :)

匿名 說...

謝謝

在很多關係上應也用得著:)

Related Posts with Thumbnails