2008年10月25日星期六

慳得一蚊得一蚊

有冇睇過惠康"慳得一蚊得一蚊"那輯廣告?

廣告中有位小女孩透過不同的方法一蚊一蚊咁慳,最後滿心歡喜咁將所有"收獲"交俾爸爸的老闆,因為小女孩已經慳到爸爸一個鐘頭的工錢,爸爸不用加班,可以提早收工回家陪自己玩。

一個好簡單的廣告,不過大口仔印象好深。除了即時幻想將來大口BB有冇咁生性,識得慳錢幫大口仔交"贖金"外,我認為廣告內所帶出的意義亦好值得咱們反思。

你愛錢嘛?大口仔愛錢如命,對任何可以賺錢的東西都有無比興趣,我亦相信好多人同大口仔一樣愛錢如命,但有更多人"搵得黎洗得去",洗腳唔抹腳得令人汗顏,然後又大叫唔夠錢洗。

由細到大,大口仔都熱愛簡樸生活,雖然簡唔中會俾人話"你駛唔駛咁慳先?",但我依然故我。大口仔覺得應洗得洗,無謂的應酬花費可免則免,一對波鞋我可以著五年,一個銀包我可以用六年,一件有記念的波衫我可以著八年。不過,我每年買書的花費可以超過一萬,當年我搵$12,000一個月可以用$110,000報讀一個兩年制的碩士課程。

錢從何來?同過廣告一樣:慳得一蚊得一蚊!

同大口老婆拍拖時佢已經知我有這個"壞習慣",慢慢佢都受我影響,(被我)控制每月現金流,應洗得洗,買野前會諗有冇更平更好選擇,諗下上網買會唔會更平,身邊如果有"唔等洗"野,會諗方法變賣或同人交換有用物品,慳錢兼環保 (well done!大口老婆 ^_~)。

如果你都有興趣"慳得一蚊得一蚊",誠意為你推薦以下網站:

Yahoo拍賣:http://hk.auctions.yahoo.com/
eBay香港:http://www.ebay.com.hk/
Tradeduck (以物換物):http://www.tradeduck.com/

3 則留言:

N/A 說...

大口仔,
我都時時刻刻試圖改變我女朋友用錢習慣,但係都仲未成功,真係要向你好好學習 !

大口仔 說...

巴林:哈,俾D耐性同愛心啦....最緊要溝道。

匿名 說...

我都以經好慳 , 不過都係不平行 ,
慳的定義好深 , 我記得學師時我住新界區
番工去香港仔 , 4千蚊人工連開資連俾屋企
都會淨低1 2百蚊 , 每日要計住自己用幾多 , 不過現世代太多物資上吸引談何容易 ,
要大駛過又自己醒覺過先識慳 , 理財真係一門好好學問

Related Posts with Thumbnails