2008年10月27日星期一

創造歷史

大摩早幾天才出報告話匯控的目標價為$75,想不到只需兩個交易日,匯控已經絲毫不差地收報$75!大摩真神人也~

在這個跌50%都跑贏大市,穩陣如中電的公用股都可以一日跌14.3%的世界,仲有乜野無可能發生?仲需要太執著自己的持股損失嗎?

CKM兄話港股歷史上, 恆指最低的估值要算是82年股災到同年11月恆指PE見5.6倍,但以08年上半年的營利基數計,恆指10,000的PE=5.8倍,息率=6.9%。大口仔話人一世物一世,有機會真係要見識下,撇除上年的物業重估收益及預計公司業績於2009年倒退20%,恆指創造歷史要跌至7,000-8,000。

由32,000跌到8,000計,即共跌去24,000或75%,大口仔將來可以同大口BB講,你爸B我當年經歷金融風暴,跌得仲勁過97、SARS.....XYZ#$%&&23$%(下刪一百萬字)....

9 則留言:

匿名 說...

現在8隻銀行收市價低過你的安全買入價,如何,買,等,?

匿名 說...

現在8隻銀行收市價低過你的安全買入價,如何,買,等,?

N/A 說...

身邊好多人都愈跌愈買, 包括我自己,都唔知呢個情況係好定唔好, 大家都好似好興奮咁,恐慌好似未到頂 !

肥魚爸爸 說...

我就會出擊買貨,好等將來我能自豪的對我的魚仔魚女說,爸爸除了經歷史性股災,等身體力行人棄我取的投資態度!

匿名 說...

早前 $100 有大量新散戶入股匯控
始乎要將最後購買力都消化先會穩定"下" 來.
冇既, 生活照過. good luck

匿名 說...

大口兄︰

今天渣打出了公告︰
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/20081028/LTN20081028284.pdf

"Standard Chartered is strongly liquid and well capitalised with a conservative balance
sheet"

Mak

大口仔 說...

匿名:完全無貨在手可以分注買,但我自己會等到2008年第四季及2009年上半年業績後才有重大決定。

巴林:需要估底嗎?

肥魚爸爸:贏多D....

匿名:保持心境開朗....

匿名:從來無懷疑過渣打的競爭力及管理層。

Murciélago@Australia 說...

我諗你最多只可以講到1982年果次. 1974果次應該無機會超越.

8x蚊有入渣打嗎?

匿名 說...

請問恆指個PE同息率 個source係邊度來 或者 你點計?

"撇除上年的物業重估收益及預計公司業績於2009年倒退20%" 呢個又係邊度來?

股市學徒

Related Posts with Thumbnails