2008年10月8日星期三

匯豐歡迎英國政府公布

快速準確地回應英國的最新措施,值得加獎。

匯控的公告:

http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/20081008/LTN20081008229_C.pdf

唔需要接受注資,還在英國政府決心保證英國銀行不會倒閉後向市場拆出20億英鎊"長錢",並預計明日繼續,大發國難財,大口仔覺得匯控好型。

同樣清楚表明不需要政府注資的還有渣打,但沒有披露有否在市場上拆出資金。

渣打的公告 (只得英文版):

http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/20081008/LTN20081008361.pdf

14 則留言:

匿名 說...

匯控, 真係深不見底

肥魚爸爸 說...

我乘車聼了收音機報導都有的驚。囘家后第一時間看匯丰網站和有關報導,發覺英國政府所提供的數目最多只有股東的資本10%左右,如果真是有事又救得了多少!最後匯丰的公告只是從事實出發告訴大家她的實力是多雄厚。
真希望明天又有機會入貨!

匿名 說...

大兄仔師兄︰
你曾說 #5 和 #2888 是魚與熊掌,都一定要必得的。希望你不要只「偏心」 #5,忘了公布有關 #2888 的消息。小弟不夠錢買 #5,只得買 #2888,今天第一注 @170。
Thank You!!

nfmak

匿名 說...

Me too, today first shoot #2888 @ $170

匿名 說...

本人一向支持5仔,如果大家無錢,請月供5 仔,5 仔IS THE BEST!

匿名 說...

今日渣打好似無得升, 一路俾人放貨...
要買係咪要再等等?

匿名 說...

請教師兄,到底什麼原因令到渣打這兩天不斷下跌? 是否有隱憂?

匿名 說...

大口師兄︰
對呀。 #2888 是否「出事」?它好像沒有公布它的核心一級資本。

匿名 說...

大口師兄︰
小弟在$210,買入2888,請問現在應否繼續持有呢,還是等它再跌的時候繼續買入呢?謝謝

大口仔 說...

匿名(1):哈!

肥魚爸爸:祝你成功,好耐無見!

匿名(2):後補了... :)

匿名(3):大口仔都有月供。

匿名(4):熊市中不用急啊!

匿名(5):主要受大圍氣氛影響及擔心其新興市場的經營狀況,如擔心可等2008年全年業績再觀察。

匿名(6):有啊!報紙記者唔識JAR....

http://tabodiary.blogspot.com/2008/08/2008_23.html

匿名(7):大口仔不作買賣建議,但我的倉位在$210,會等機會買多兩注,希望可將持倉價位降至$180左右。

匿名 說...

大口仔:
今日蘋果網上財經台,孫柏文做主持,有觀眾打電話問佢買匯豐定渣打,他大聲說:"緊係匯豐啦!渣打混混鱷鱷,同埋死好彩,想成立部門買次按產品就爆煲。"我都忍唔住係佢地個聊天室話佢,叫佢睇番第46期iMoney人地點分析渣打。

JL

匿名 說...

大口仔:

我持有的渣打平均價:$186,現在要捱住價先,如果再低D就入多注。
記唔記得我和你都有買Man對沖基金(現在-5%);
係金融海嘯前我放晒組合中所有基金,好在都有Profit;
不過AUD定期就高位放咗一半,另一半就坐緊艇,股票現在只持有渣打;
另外"精明債券"就驚緊,發行人係Morgan Stanley,希望佢地呢幾年唔好有事,唔係又要做苦主;
最係個舖位收緊5.5%租,今次金融海嘯我都算冇乜損手..........希望真係啦。

JL

大口仔 說...

JL:隻隻都要捱價,唔係咩叫熊市?ha

渣打記得控制倉位呀!佢只佔我資產組合5%左右,因為佢新興市場比重高,可能要到業績出先見真章。

匿名 說...

大口仔:
多謝提點。

Related Posts with Thumbnails