2008年10月12日星期日

得閒飲茶

寫下寫下....

越來越覺得辦公室政治的技巧同追女仔的技巧如出一轍,搵出目標、搵出推動力、投其所好、有來有往,依家寫感情係要維繫的....哈!

如果大家將大口仔之前提到的都盡量做好,我相信大家多多少少都可以建立一個屬於自己的政治圈,但好多人都忽略左點樣去維繫辛辛苦苦建立出多的人脈關係。

老友、同事見面,好多時都匆匆拜別,留低一句"得閒飲茶"就算,但試問有幾多人真係會"得閒"搵返那個人出來"飲茶"呢?

請大家記住,同追女仔一樣,你與目標人物的關係是要維繫的,就算之前是生死之交都好,隨住時間流逝,朋友之間變成點頭之交的速度比你想像中要快好多....你問下你自己係咪都係咁?

午飯、30分鐘的咖啡時間,甚至只是一通10分鐘的八掛電話,每天盡量快少少時間接觸不同的目標人物,因為人脈關係不會是天掉下來,而且感情係需要維繫的 (你的女/男朋友有冇同你講過?)。

3 則留言:

匿名 說...

係一個偶然的機會下,睇到大口仔你的文章,真係覺得好似搵到一盞明燈咁,真係受益良多.萬分感謝! 我猜,我同你年紀差不多,工作了八年左右,係頭果幾年我找到我既興趣係同一個行業不同私人公司做左共四年既時間,其實係呢八年來都過得好充實,呢d公司都比左好多機會我,一直來說工作運算不錯,總是有大project在忙,但近日我轉左入同一範疇既政府部門工作,發現遇到好多唔知係o米無病呻吟既問題,幾前係私人公司,工作好忙碌,也有得多跟大project的機會,但現在工作很清閒,老細每每張大project交比某些同事跟,但自己就好得閒,成個team既同事都好忙,唯獨自己就做好多雞毛蒜皮既野,工作了咁多年,突然覺得自己好冇用,工作好冇動力.係呢個部門得不到工作的滿足感,也受不到肯定.唔想再比呢d負能量影響自己,大口仔,想請教你有乜計可以打破這薑局呢,本人真的不想轉工,亦很喜歡呢一行業,其實,真係好想做果d project,真係會獲益良多.煩請賜教!謝謝!

大口仔 說...

匿名:有冇機會主動出擊爭取表現呢?

匿名 說...

睇完晒大口仔你之前的文章,我會更主動出擊,唔會坐以待斃! 永遠見到老細行過,都問句有冇野幫手,起碼爭取過先啦!

Related Posts with Thumbnails