2008年10月19日星期日

唔好"叻唔切"

你有冇試過為自己達到少少成績而"叻唔切"?

在辦公室政治上,無論你幾辛苦、幾努力去經營自己的政治勢力及名聲,但一旦你跌入"叻唔切"的陷阱,你將會萬劫不復。

一般老闆都不是盲(傻)的,如果一個員工做得野佢地大都心裡有數,就算直屬老闆睇唔到,你老闆的頂頭上司亦都好大機會睇到。我唔知大家有冇試過有意無意在不同場合向其他同事,包括老闆"宣揚"自己達到的成績有多優秀,但我可以好肯定話你知,辦公室內"最黑人憎行為"頭三位一定包括了"公開地自我表揚"....

如果你自覺為公司立了大功,最適合表揚你的人是你的直屬上司,或者在別人主動問你時才平實地講出你的成績,唔好俾其他人覺得你有"不可一世"的感覺,因為如果不幸發生,一傳十、十傳百,你的政治聲望將會極速破產。

當然,老闆識唔識主動"表揚"下屬成就係另一個好好的話題,下次再續....

沒有留言:

Related Posts with Thumbnails