2008年10月15日星期三

招商銀行2008中期業績 (基本分析及競爭優勢)

招商銀行成立於1987年4月8日,總行設在深圳,有40家分行及534間支行,是國內第一家完全由企業法人持股的股份制商業銀行,即係,衰左阿爺無責任救招行....

相對工行、建行、中行,甚至交行,招行成立的歷史不長,無政府背景支持,21年來一直憑本身靈活創新的特質在市場上與各大行週旋。時間過去,招行不但無被其他實力雄厚的國內大行給比下去,反而一步一步成為國內外眼中的中國商業銀行典範。

要講招行的競爭優勢,離不開"靈活創新,以客為先"這八個字,招行是第一間有意識大力發展國內零售銀行的商業銀行,其大力推行"一卡通"、"一網通"、"雙幣信用卡"、個人及中小企貸款市場一直都大受國內市場歡受。要總結招行的競爭優勢,有以下幾點:無政府包袱、危機管理出色、企業文化較靈活創新、零售銀行業務相對出色、科技創新領先同業、資產運用效益高於同業 (只在高效益城市設網點)。

以上總總令招行自2006年於香港上市以來,一直享受著市場給予其超高的估值評價,歷史市盈率及市帳率一度高達30倍及5倍以上,招行的超高估值於2009年可唔可以維持呢?

5 則留言:

Unknown 說...

剛發盈警, 2008 頭3季比 2007 賺多 80%. 但我計過今年第三季賺得約 47 億, 比第二季跌 32%

kelvin 說...

Which 討論區 do you go to?

Thankyou~

匿名 說...

買左既永隆究竟系寶定系垃圾,我作為一個內地人不得而知,想請大口兄賜教一下。不過我大膽甘可以講,招行系信用卡業務增速已經見頂,跟住落來既就系需要用大量成本去維護呢個客戶群。
其實我幾同意大口兄既觀點,國內銀行已經開始左中間業務既收費爭奪戰,證明存貸業務賺錢已經唔可能增長幾多啦。
我就認為,就目前金融體制來講,內銀股系防守性比較強既股票,但如果要求高增長,對唔住啦,以后可能睇唔到咯。

匿名 說...

咁講銀行股都係受週期影響,不過想問作為長線投資點解依家低位(當然有可能未到最低),經濟差唔慢慢吸貨?請給意見!

大口仔 說...

Chan:未可以太武斷說招行發的是"盈警",增速放慢係一定的了,現在要看有多糟。

kelvin:香港討論區及UWANTS....

匿名:永隆的收購係龍係蛇尚存很多變數,但有一點可以肯定的,此收購一定要短期影響招行的營運"數據"。

匿名:我對招行的安全買入價已寫作"大口仔銀行估值表"內,你可以參考下。:)

Related Posts with Thumbnails