2008年10月13日星期一

錯的時間,對的方法

英國人的救市方法如下:

1. 無上限擔保銀行存款
2. 為銀行同業拆借提供擔保
3. 直接注資銀行,買入普通股或優先股

大口仔昨天問大家兩個問題,如果"存錢入銀行=存錢入政府"及"銀行借錢俾同業=借錢俾政府",咁呢個世界會變成點?拆息又會唔會回落?

答案顯而易見,因為銀行間的同業拆借已有英國擔保,借錢俾同業等同借錢俾英國政府,政府入股大銀行亦間接保證了英國政府不容大銀行倒閉,如果我間銀行疊水,我實"開行TURBO"拆錢出街賺已處於歷史高位的LIBOR利息,不過前題係....我間銀行要疊水,拆息好大機會回落。

大口仔認為英國政府在"錯的時間"用了"對的方法"去解決金融體制信心不足的問題。

說這是對的方法,因為英國使用的救市方法針對"信心"層面去解決問題,在"存"及"貸"兩方面為市場提供信心保證,預料在救市措市推出後,英國的同業拆息會慢慢降低,緊張的形勢亦會轉趨緩和。歐洲諸國於週末開會後陸續表態支持有關救市方案,並紛紛仿傚英國人的救市模式,甚至美國人亦醒覺自己早前提出買入"壞資產"的救市方法錯誤,開始轉軚仿傚英國....

問題係救市措施太遲推出(最佳時機應與美國同步),金融風暴已發展到嚴重影響經濟的程度,雖然銀行的命脈保住了,但資本不足的銀行及債台高築的企業已陷入經營困難的困境,就算銀行的信心恢復,經濟復原的時間亦不會短。

雖然英國人扳回一局,但全世界都已經係輸家.....

6 則留言:

Murciélago@Australia 說...

疊水銀行咪又係得果間。

大口仔 說...

祖祖:連大口仔都覺得自己講到口臭... :)

匿名 說...

難怪五號仔0係英國係咁借錢畀同業...
大口仔...分析得好獨到!!

阿爾伯特 說...

同一logic,我地大量吸納高息優質股,咪又係玩同一個遊戲,等Libor落 :)

會計仔 說...

我收到風627又係做假呃LC喎, 堅唔堅? 根本內需股就係最易最假既行業之一.

大口仔 說...

匿名:拆息應聲回落,匯控拆出去的50億英鎊利息好和味。 :)

阿爾伯特:嘿,呢次反彈中到應....

會計仔:係咪假數唔知,但債主臨門就一定。在領匯商場大賣$60一件衫都有銀行信?好笑....

Related Posts with Thumbnails