2008年10月28日星期二

渣打集團二零零八年第三季中期管理層報告

渣打集團出了二零零八年第三季中期管理層報告,官方公布可按以下網址:

http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/20081028/LTN20081028284.pdf

大口仔簡單地總括,渣打管理層透露第三季的企業銀行利盈有所增長,但增速比上半年有所減慢,信貸質素維持,存款穩定地流進銀行,但投資收入因市況轉壞而減少。銀行的資產質素保持強勁,雖然要為美國某些金融機構倒閉撥備,但對渣打集團的盈利影響輕微。

於大口仔眼中,渣打這份第三季中期管理層報告信心十足,維持看好新興市場的經營策略,渣打股價近期受新興市場貨幣下跌而大受影響,但無損大口仔對渣打管理層的信心。

一個有趣的問題:匯控同渣打的管理層都同時看好新興市場的長遠發展,同近期資金大量流出新興市場相映成趣,誰對誰錯?

11 則留言:

Murciélago@Australia 說...

麥樸思同格羅斯都仍然看好新興市場

匿名 說...

覺得熱錢流出新興國家係短期姐...
長線加強新興國家發展一定係大方向...
希望五號仔同渣打都可以加速0係大陸既發展!

匿名 說...

同意!將來經濟復甦,一定係新興市場反彈幅度最大,歐美係今次金融海嘯所遺留的問題及傷害要有排才能解決。

匿名 說...

大口兄, 唔好意思, 恕我堂突係度留言一d唔關事既野, 但我真係好想問問你的意見:

我已經30歲人, 做左幾年mkg, 因為之前唔同industry, 所以而家仲係executive位, 我得中五畢業加個cim marketing diploma, 因為無high dip係手, 好多local u唔收我讀p/t degree, 但暫時金錢同時間我都唔能再afford由high dip讀起, 故只能揀master or degree, 而家可以揀既只有以下呢幾個course, 可以比d意見我嗎?

1) HKU Space x Napier University – “Msc in Marketing” (先唔講我讀唔讀得上, 我怕辛辛苦苦讀完拎張紙去見工, 人地帶有色眼鏡睇我, 但hkuspace攪既, 大公司hr會點睇呢, 會唔會都係覺得我買cert返黎或者想一步登天呢)
2) 徐誠斌學院 x University of Huddersfield - “Bachelor (Hons) Global Marketing” (因為間u肯認可cim資格,呢個course係直讀final year, 但佢係新辦的, 唔知reputation點, 同埋名係in global marketing, 出路會點呢, 之前徐誠斌同呢間u合辦既只有business course)
3) APMI x National University of Ireland - Bachelor of Business Studies (Hons) in Marketing (讀1.5 years)
4) RDI x University of Bradford - BSc (Hons) in Business and Managment (讀2 years)

所有poly, city, bu全部都唔收我, 我可以點…. 希望你或者係度見到留言既朋友, 比d意見我, 謝謝!

wahyan上

匿名 說...

大兄仔師兄︰
請問交行和平保的表現,會影响控的季度業績嗎?
謝謝!
Mak

大口仔 說...

祖祖:短線看淡,長線看好....

匿名:管理層投資生意同股票投資者的心態好唔同,無謂吃眼前虧。

Wahyan:HKU Space x Napier University啦,入場票而矣,用最快時間完成可以了。

匿名:影響相當輕微。

匿名 說...

美國零售業龍頭Wal-Mart Stores Inc.(WMT-US;沃爾瑪)周二表示,未來將大幅拓展從巴西到中國等地業務,5年內將把海外資金預算一半以上,投入快速成長的新興市場。

Wal-Mart國際部主席Mike Duke指出,這將自過去5 年來的海外政策大幅轉向。以往Wal-Mart海外業務著重於加拿大和英國等已開發國家市場。

匿名 說...

大口兄, 我無degree, 如果一黎就拎master, 會唔會覺得我一步登天, 或者帶有色眼鏡睇我呢...而且napier唔係一間十分之出名既u,

wahyan上

匿名 說...

渣打今日報收120.30 +18.80 (+18.52%)

大口仔 說...

匿名:不會,那對你來說只是入場票,僱主在知道求職者有學位或以上便足夠,之後睇工作經驗多於學歷。

匿名 說...

大口仔:請問渣打2008年中期息幾時派?

Related Posts with Thumbnails