2008年8月28日星期四

巧問大口老婆 (問題)

大口仔今晚好奇地問了大口老婆一個問題:「如果我話買鑽戒或一手匯控俾你,你會點揀?」

你地估下佢點答?聽晚開估....

11 則留言:

匿名 說...

大口老婆要買鑽戒!一定係!一手匯控你大口仔有咪得羅!(可能要鑽戒、匯控又要)

恭介兄 說...

個投票有錯別字。

永享銀行 --> 永亨銀行

不過無人有興趣投依間...... :p

N/A 說...

鑽戒

閒人 說...

鑽戒!鑽戒係佢私人嘅。
你自已買嘅匯控都係佢嫁啦。

資產配置之路 說...

鑽戒,
因為你果現時持有嘅 HSBC已經最小一半屬於佢, 鑽戒就100%屬於.

匿名 說...

我估你老婆緊係要鑽戒啦...!!!!!!

佢可能會覺得有你賺錢比佢洗咪得囉....佢洗乜理什麼滙豐/股息.....

(哈哈....因為我老婆都係咁答我...)

苦榮

Murciélago@Australia 說...

滙豐la, 佢可以賣左佢買鑽戒, 將選擇權放回手中。

CUP 說...

要睇下隻鑽戒有幾大

匿名 說...

显然,一手HSBC不够买一只钻戒 ^-^

K 說...

永享銀行 --> 永亨銀行

我在上一個回應度(回應8月23日)寫過俾您知, 唔通您唔記得?

************************

似乎好多朋友揀鑽戒(我估您老婆或者都會揀鑽戒), 但係唔好意思----我揀一手匯控(又話唔定佢係咁揀), 點解呢?

1. 假若我係大口仔老婆, 大口仔問買鑽戒或一手匯控,我(仍然假設係大口仔老婆)就會答:大口仔您係咪做o左虧心事? 昨夜六合彩無人中, 依家股票係熊市, 歐洲賽事啱啱開始踢, 個仔都仲未生, 結婚周年同我生日又未到(我假設兩樣o野未到, 但事實可能係中是但一個), 做乜無啦啦送o野俾我?

Sorry!唔好怪我地此輩小女子咁諗。

2. 無錯, 鑽戒係可以戴, 但係唔可以好似買金飾咁, d飾金舊o左可以俾番金行再打件靚金飾(甚至變成錢去買賣);

3. 鑽戒拎去當舖唔多值錢;

4. 一手匯控可以賣成錢(尤其係手頭緊的時候, 將它變成奶粉錢都得), 又可以把它由一手變成二三手兼收息, 當然買賣價錢可升可跌;

5. 若然鑽戒卡數大, 戴出街可能會被賊匪奪去(有些地方的治安真係麻麻), 唔止劫財, 仲會.......(驚驚); 但係唔戴, 又對唔住自己同another half, 又怕生锈封塵, 只可以在大時大節同去飲時戴。

都係實際d好。

大口仔 說...

恭介兄、Karen (Sze):大口仔留意到在投票中打錯了字,但因為有人投票後已經沒法更改,無計。

Related Posts with Thumbnails