2008年8月23日星期六

您最想大口仔分析邊間銀行?

最近有不少網友於電郵或討論區內提出,希望大口仔可以分析其他銀行 (除了匯控及渣打外)。 增產是可以,但另一方面大口仔又不想影響了筆記內的文章質素。思前想後,最後決定往後的分析文章將會集中於各國際或本地銀行。

大口仔會挑選六間銀行作主力分析,然後將這六間"目標銀行"的營運表現及發展策略等等作出比較,至於其餘的銀行亦會不時跟進其新聞及業績,希望以專業的態度,以行內人的角度與各位讀者分享自己對各大中小銀行的看法。希望大家可以話我知,您最想大口仔分析邊間銀行呢 (請於左邊的投票欄內踴躍投票)?

雖然路還很遠,但大口仔希望終有一日令大口仔筆記成為"全港最專業的銀行分析網誌"!

您最想大口仔分析邊間銀行呢 (為期一個月,可選多個答案)?

匯豐控股 (0005)
恆生銀行 (0011)
東亞銀行 (0023)
永享銀行 (0302)
工銀亞洲 (0349)
富邦銀行 (0636)
建設銀行 (0939)
中信銀行 (0998)
工商銀行 (1398)
中銀香港 (2388)
渣打集團 (2888)
交通銀行 (3328)
招商銀行 (3968)
中國銀行 (3988)

30 則留言:

匿名 說...

當你成為全港最專業的銀行網誌分析之後,會不會被HEADHUNT成為大行的銀行分析主管,成為第二個陸東,工資加花紅比現在高10-20倍?
在現在會計制度下,有那些會計項目可以WINDOW DRESSING?

匿名 說...

希望大口兄有空可以分析建行(0939), 因網誌群中分析招行的多, 建行則未多見, 謝謝。

匆匆 說...

能否帮我分析一下国内的民生银行,谢谢!

大口仔 說...

匿名:大口仔與"陸叔"的距離差好遠,暫未能相提並論。另外,債務重估收益及撥備金額都是銀行較易用來WINDOW DRESSING的項目。

Auto:看投票走勢,建行入選大口仔的分析"目標銀行"的機會好大啊! :)

匆匆:大口仔以自己可以投資的銀行為分析重點,民生銀行暫不會入選。希望過些日子民生銀行會發H股吧!

Jo 說...

交通銀行pls

匿名 說...

你的筆記將會是全港最專業的銀行分析網誌, 那不等于藍籌-匯豐一樣! 誰有眼光越早"投資"在你的網誌身上, 那"得益"便會越大囉!!!! 嘩!!我好開心呀! 我絶對是你網誌讀者群中比較"前列"及早期的那一群喎 !!!!!

一定要是"銀行" 嗎???
我有5, 939 , 2823 及 2628 喎! 點算呢!!!!

匿名 說...

1398 please.
Many thanks.

匿名 說...

大口哥:好擔心你會花太多時間在你的 blog and discuss.com 呀!請想清楚,這樣值得嗎?記住,最寶貴的是健康及家庭呀!我提議你在 blog 為 fans 專注分析 005 已經很足夠 la !唔好走火入魔呀! 請好好珍惜大口靚靚嬌妻及大口可愛囝囝呀!

yamworld: 說...

3968 please......thx

匿名 說...

可唔可以麻煩你分析2356?

大口仔 說...

匿名(1):感謝你一路以來的支持。

Jo&摸石過河&yamworld:3328、1398及3968的票數一直領先啊!入榜的機會很大。

Gigi:您簡直是大口老婆的好朋友。放心,大口仔好珍惜佢地,我會量力而為的。再一次感謝您的支持及關心!:)

匿名(2):你對大新有興趣嗎?或者你正在持貨吧?但大口仔覺得大新的投資價值不高,只有被併購概念,所以沒有將其加入投票榜。但我會嘗試跟進有關大新的新聞,請密切留意。

kelvin 說...

998 everyone said it is one of the weakess but i personally believe it is one of the dark houses (along with 3968)

匿名 說...

是陸東,不是陸叔,

大口仔 說...

kelvin:信行的商業銀行及投行服務都做得好好,確係黑馬。但似乎她票數不多啊。 :)

我會幫你跟進有關她的新聞。

匿名:係呀,"陸東叔"="陸叔"嘛!攪下爛GAP,希望你唔好介意。:)

匿名 說...

May I vote for 2388?

大口仔 說...

匿名(3):可以啊!煩請到左邊投票欄記下你的選擇。

匿名 說...

你想做商業銀行家,IBANKERS,PRIVATE BANKERS,?
有多少錢你想退休,全職投資者,?

匿名 說...

交通銀行 (3328), thx ^^

匿名 說...

感謝大口仔付出!!

己投了票
但你也要平衡自己的時間, 如上面樓主所說:)

K 說...

我認為, 投票雖然好民主, 但每人有其喜好(如您對HSBC同SCB有較多篇幅研究), 因此如上述GiGi所言, 寧願您集中火力研究HSBC同SCB(呢個我後加的); 一來您要花點時間搜集, 整理和研究數據資料; 二來您都講過要留番d精神俾大口夫人同大口仔仔, 我都唔想見到您咁辛苦(又要分析, 又要寫blog, 仲要在討論區筆戰), 而且若然精神同健康差d, 您點take care佢地呢(嗱, 作為女士, 我明白大口老婆雖然無講出口, 但係佢其實都好希望大口仔老公多點時間陪伴)?

三來呢一點可能係最重要, 若然您係那14間銀行員工之一或持有它們的股份(請改正:係永亨銀行), 會否需要申報利益呢?

我擔心即使您有免責聲明, 可能都唔足夠。

又, 本人因持有多於兩隻上述股票, 為免顧此失彼, 所以並無投票。

匿名 說...

Hi,
i suggest 3988,
during this bank has many of unknown treasure..
many thanks

匿名 說...

渣打銀行
中信銀行
中國銀行
招商銀行
富邦銀行

謝謝!

特別喜歡看關於渣打銀行的分析,
以前我不知道它的業務比重有相當大於新興市場,
睇好印度前景都可以買渣打.

大口仔 說...

Raymond&Karen(Sze):其實聽到你地咁講真係幾感動,多謝各位朋友關心大口仔一家,我答應大家在寫BLOG之餘一定會留有充足的時間照顧屋企。:)

匿名:中行票數很高,應該好大機會入選。

匿名(2):感謝你的一票,亦好高興你喜歡大口仔的渣打系列,如果你睇好新興市場,渣打絕對係好選擇。

Cory 說...

信行 pls.

匿名 說...

建設銀行 (0939).

Brother大口仔,

Many Thanks for your contribution and don't work too hard and take care BB (still inside your wife) and wife since your wife also need strong support during this several years.

Again thanks and wish your long term investment be success!!

Regards

Your Fans,

zgokli

匿名 說...

3988

Thanks!

大口仔 說...

Cory:信行我都好有興趣深入年報詳細研究,表面睇,似乎信行在6行中增長最好,估值卻最平,一定有其原因的。

zgokli:再一次代大口老婆多謝大家關心,我諗佢好放心我繼續寫BLOG,因為好多讀者都好關心同幫佢!哈!

匿名:收到,煩請投下你的一票,以作紀錄。

匿名 說...

麻煩中信銀行,較少做政府貸款的它指標性應該更大

大口仔 說...

味皇:除了你提到的,大口仔今日出文提出了一個有關中信銀行的疑問,幫幫中信銀行拉票。

N/A 說...

建設銀行 (0939)
富邦銀行 (0636)
中國銀行 (3988)
大眾銀行 (0626)

Related Posts with Thumbnails