2008年8月29日星期五

妙答大口仔 (答案)

大口仔:「如果我話買鑽戒或一手匯控俾你,你會點揀?」

大口老婆:「隻鑽戒幾大同幾錢先?」

大口仔:「如果價值一樣呢?」

大口老婆:「梗係要一手匯控啦!」

大口仔:「點解呢?」

大口老婆:「因為匯控一年收四次息,有升值潛力,最重要係我可以隨時賣左匯控買返鑽戒!」

大口仔:「叻女!果然有睇開大口仔筆記。哈哈~」 ^^"

5 則留言:

K 說...

哈哈!我估中!

作為女士, 我當然睇通晒大口老婆點諗啦!

(大口仔哥哥, 乜您無留意前個post分析我點解要HSBC股票嗎? 話唔定大口老婆所言係表面原因, 其實包括我所講的reasons, 不過唔方便講, 又或者唔止呢!)

匿名 說...

不知大口仔每年增長率是多少,和HSBC比較如何?可以增長多少年? NAV ?
假如賣掉大口仔,可以SWAP甚麼東西?哈,

Marshmallow 說...

大口姐姐啲數口果然一樣精!不過如果係小女子,都係要鑽戒好啲-匯控一年先派四次息,但係隻鑽戒可以日日對住喎!

大口仔 說...

Marshmallow:所以佢話佢隨時都可以賣左匯控買鑽戒囉....哈!

Murciélago@Australia 說...

marshmallow, 其實都可以每日對住張股票喎!!
to 大口仔: 都估佢會話可以賣左變鑽戒啦, haha~

Related Posts with Thumbnails