2008年8月2日星期六

誰是您的重要伙伴?

要知道誰是你於公司內的重要伙伴,你第一件要做的,是認清你未來最少十年的事業目標。

說來老生常談,但你自問清唔清楚自己的事業目標呢?你留意下身邊同事,又會唔會發覺大部同事都抱著"得過且過"的心態過日子,他們成日埋怨自己懷才不遇,說公司低估了他們的實力,但當你問佢地的事業目標時,得到的答案多數是"升職囉"或"搵多D錢"。

鬼唔知阿媽係女人?老豆係男人?打工仔的目標當然係想"升職"或"搵多D錢",但具體應該點做,第一步要做乜?五年後最起碼要做到咩成績?十年後又點?最理想的工作性質又係乜野?

我遇到太多同事面對上述問題時都會變得啞口無言,然後以一句"咁長遠點諗呀?"或"都唔到我揀啦!"為迴避理由。

係呀!你都無諗,咁長遠又點輪到你諗?

係呀!你乜都唔做,當然唔到你揀啦!

你要透過建立重要伙伴關係,以增加自己的政治本錢,升職加薪,快人一步理想達到,唔該你要清楚自己的事業目標先,然後再寫下一個具體的事業路線圖,當中要包括應該要認識甚麼人等等。

有事業目標,你先知道邊個對你最重要!

如果你依家都未清楚自己的事業目標,請你花一整天、一星期,甚至三個月好好想一下....

2 則留言:

K 說...

很多人打了一世工, 但都找不到自己的事業目標。

我作為HR的工作者, 其實係明白有些人未清楚自己想點, 試問下佢地o黎緊五年的目標係點, 佢地點答就知。

"升職囉"或"搵多D錢"只係好表面的answer, 講得出的話就知佢地係騎牛搵馬。

大口仔哥哥, 曾幾何時我都經歷過佢地經歷的路(詳情請看呢篇), 所以唔一定個個學您般知道自己做銀行, 就一直做下去。

其實, 佢地係要自己搵番自己的興趣和事業目標, 但係必要時, 其實可以找一些朋友, 上司甚至專家討論一下。

>>留意下身邊同事,又會唔會發覺大部同事都抱著"得過且過"的心態過日子
唏!一間公司都至少有兩件係咁!乜您公司無咩?

>>你要透過建立重要伙伴關係,以增加自己的政治本錢,升職加薪,快人一步理想達到,唔該你要清楚自己的事業目標先,然後再寫下一個具體的事業路線圖,當中要包括應該要認識甚麼人等等。

仲要加埋把握一刹那的機會至得。

大口仔 說...

Karen (Sze):當然唔係每個人一開始就清楚自己方向,但真係要俾心機自己去發掘下,如果唔係真係要一世騎牛搵馬喇!

Related Posts with Thumbnails