2008年8月28日星期四

恐怖數字

美國房屋價格6月份"按年"下跌15.9%....

美國按揭斷供比率6月份"按年"再創新高....

美國新屋銷售數字6月份"按年"跌35%....

睇到上述數字,係咪好恐怖?你驚唔驚? 但有冇人記得次按問題爆發幾時開始?

答覆係:2007年6月!我地再睇下下列數字....

7月份待售新屋減少5.2%....

7月份新屋銷售上升2.4%....

美國二十個都會區6月份房屋價格"按月"下跌0.05%....

當大家睇到報章新聞,次次都驚嚇你唔死,語不驚人誓不休地用"按年"數字比較,我諗大家都要留意下"按月"比較數字。美國樓市的供求關係隨時間調整後,市況(價)明顯已經回穩。

大口仔再重申一次,世界上無跌不完的樓市,市場先生會用時間令市場重反均衡點。我唔知美國樓市自2007年6月開始的下跌週期完結未,但我頗肯定嚇人的比較數字,在2008年7月份之後將不會復見,大家要留意的應是"按月"數字。

匯控自2006年10月開始的撥備數字,隨著美國樓市的跌幅減慢,將會進入漫長的穩定高水平,甚至會緩慢地下降,再次大幅上升的可能性非常細,非現金流的債券價格撥備除外。

沒有留言:

Related Posts with Thumbnails