2008年9月1日星期一

匯豐1.5 億捐北大獲冠名

北京大學的商學院於國內可比美清華,在北京市與清華大學頂足而立。匯豐捐1.5億人民幣俾北京大學商學院,藉此支持北大商學院的人材培訓工作。

大口仔認為這1.5億人民幣洗得好低,比大賣電視廣告、報章頭版、賽馬冠名賽更有效。試想想,匯豐一直銳意打入大陸市場,要加快進度,無形的聲譽比實質的分行資產可能來得更有效。北大加匯豐!你估國內同胞會聯想到甚麼?絕對係強強組合!

國內銀行金融業再發展下去,鬥的除了是分行網絡、產品類型、科技應用等硬件外,最重要的還是人材戰!得人材得天下,無怪乎鄭大班話捐錢俾大學匯豐捐唔少,但之前都無要求冠名學院, 今次冠名北大是對院校長遠發展的一種承擔 (潛台詞係你估間間大學都有資格被匯豐冠名?)。

往後匯豐大可在北大商學院大規模搶奪人材,在北大學生未畢業前在大學內大攪招聘講座!

中 環 在 線 : 匯 豐 1.5 億 捐 北 大 獲 冠 名 《蘋 果 日 報》

幾 年 前 , 首 富 超 人 個 基 金 會 捐 10 億 銀 畀 港 大 , 校 方 為 報 答 首 富 , 將 醫 學 院 改 名 做 「 香 港 大 學 李 嘉 誠 醫 學 院 」 , 點 知 唔 少 人 反 對 , 搞 到 滿 城 風 雨 。 過 去 周 末 , 類 似 捐 錢 事 件 發 生 。 內 地 中 新 網 報 道 , 匯 豐 慈 善 基 金 捐 1.5 億 人 仔 畀 北 大 , 校 方 將 北 大 深 圳 商 學 院 改 名 做 「 北 京 大 學 匯 豐 商 學 院 」 , 冇 乜 人 話 反 對 , 唔 知 係 貴 人 容 易 招 風 雨 , 定 係 以 企 業 名 義 捐 款 , 大 家 會 易 接 受 ? 獅 子 行 捐 錢 畀 北 大 時 , 唔 知 係 咪 驚 「 歷 史 」 重 演 , 所 以 北 大 副 校 長 兼 北 大 匯 豐 商 學 院 院 長 海 聞 話 , 外 國 好 多 商 學 院 都 同 大 企 業 合 作 , 校 方 就 用 大 企 業 個 名 冠 名 當 係 答 謝 , 呢 招 係 國 際 通 行 啦 。

答 謝 方 式 國 際 通 行

獅 子 行 大 班 鄭 海 泉 亦 話 , 以 前 佢 都 捐 唔 少 , 但 都 冇 話 冠 名 , 今 次 冠 名 係 同 院 校 長 遠 發 展 一 種 承 擔 。 咁 1.5 億 人 仔 會 點 使 呢 ? 1.2 億 會 用 做 商 學 院 設 施 及 師 生 培 訓 等 , 其 餘 3000 萬 銀 用 建 立 「 北 京 大 學 匯 豐 金 融 研 究 院 」 , 同 埋 設 立 研 究 基 金 。

3 則留言:

N/A 說...

又真係物超所值喎 !

匿名 說...

互惠互利

大口仔 說...

巴林:最好捐埋俾清華....

匿名:咁又係呀!北大同匯控都好....

Related Posts with Thumbnails