2008年9月15日星期一

再見雷曼!拜拜美林!


仲記唔記得大口仔話過,次按風暴一定會在大量收購合併,汰弱留強後才會慢慢步入復甦階段?

雷曼管理層在本港中午時間宣佈申請破產保護,成為次按風暴中最新的一位受害者 (上圖為雷曼員工執包袱離開公司),另一方面,美銀宣佈以換股方式用500億美金收購美林。一時間,兩個在次按風暴中垂死掙扎的金融巨人的最後命運都有了最後定案。

雷曼的倒閉已傳了幾個月,對市場的負面影響有限,但我同意會計仔所講,雷曼的倒閉會令美國資產市場來一次既急且深的調整,但個人認為對2008年下半年的美市反是好事,記住,市場只會恐懼未經證實的壞消息,唔信?俾一個星期時間市場去為咱們引證....

至於美銀與美林的"雙美"合併,為市場上另一個計時炸彈的處理手法公佈結果,美銀以股票換取美林的資產,本身不用動用任何資金,但取得了美林的控制權,都話現市況"有資本者為王",贏家輸家實在太過明顯,亦太過殘忍(對雷曼及美林的股東而言)。

雷曼與美林的下場,反映了美國金融市場的效率之高世間罕見,當所有不明朗因素都有了應有的下場後,一次大型的美國資產反彈浪將會開始。

北岩、貝爾斯登、兩房、雷曼與美林之後,AIG同瑞銀....你準備好未?

PS. 不幸言中,中國開始減息了....各位中資銀行股股東,請帶好安全帶!(寫於9月15日下午5時30分)

8 則留言:

richmapoor ma 說...

最初, 我還希望雷曼賣盤可能是一場show. 不過, 終走不出執笠這一步.

亦即是說這裡涉次按的大金融機構, 根本無實力頂下去.

美金亦應無法長期守下去.

下一個會是誰?美林?AIG?

明天必定跌到人仰馬翻.

匿名 說...

大口仔唔知对人民币汇率有無咩看法呢?我8月时做左2个月人民币的定期,一做完就开始轻微贬值。原本打算10月就换翻港元,但是短短2个月,形势好似变左好多......成日都好惊......

大口仔 說...

Richmapoorma:美金不宜太淡呀!由頭到尾都唔覺得係SHOW呀!因為無低估過次按威力,亦一直認為次按要以一連串收購合併來結束。

雷曼破產了,美林亦已被美銀收購,剩下的AIG看來亦難逃法網,等睇好戲啦!

Jessica:由於美金走強,人民幣的升幅被限制了,經過兩年的升值,大口仔不看好人民幣的短期走勢。

匿名 說...

請問大口仔,你預計明日匯豐的股價會怎樣?短期的走勢又點睇? THANK YOU VERY MUCH.

大口仔 說...

小股民:大口仔對匯控的目標股價範圍無變,11月前$115至$150,至於聽日走勢,唔識答。

但有一點可以肯定,風暴過後匯控必更強大而對手更少。

N/A 說...

下一個炸彈應該不是AIG 就是華盛頓互惠 (瑞銀都有可能)....問題係會唔會引發進一步既骨排效應 !

匿名 說...

"11月前$115至$150...."

現時混亂市況, 加上雷曼渣住唔少HSBC, 11月後會否降低目標價? :)

大口仔 說...

巴林:骨牌效應已經出現....

匿名:待匯控公佈匯融第三季業績後答你。:)

Related Posts with Thumbnails