2008年9月18日星期四

有咁耐風流....

雷曼出事,各大投資銀行又大手裁員,一時間,大量名校畢業家底豐厚家住半山的投行尖子,由天堂跌落凡間....

變回凡人的不單是投行人,一些早兩年趁市旺,由傳統商業銀行跳槽到私人銀行工作的前工作伙伴,近幾個月都集體拍蒼蠅,除了為早前sell落的"I kill you later"處理法律訴訟外,大部分人都在辦公時間登入Facebook玩"辦公室online"來kill time!

作為銀行人,無論你係投行尖子或私人銀行家,近幾個月都幾體現到"有咁耐風流,有咁耐拆墮"呢句說話。上年好景時,個個出十幾個月花紅買車又買樓,成日同其他人講一年搵幾多球幾多球,但今年市況逆轉,第一個驚無左份工就係呢班"銀行上等人"。

你話有能力唔怕搵唔到野做咩?條街度好似有1000-2000個履歷同你差唔多o既人喎....

所以話,做人都係低調d好....

15 則留言:

山芭佬 說...

山芭佬的老豆教落,人沒千日好,花沒百日紅.山芭佬一直都記在心中.
今日排隊打劫匯豐,但輪不到我呢個山芭佬.唯有再等等.
什么是几多球?不是好明白.

恭介兄 說...

>什么是几多球?不是好明白.
一球指一百萬~

雖然樹大招風,但應該適當的把潛能發渾出來,免得天生我才無得用﹗

Unknown 說...

十幾個月花足夠他們一年不用工作啦~~
:p

gok 說...

份CV有IBANK出黎應該都唔憂揾工既

Murciélago@Australia 說...

搵咁多, 如果妥善處理, 根本唔洗驚失業

Marshmallow 說...

記得小女子好耐以前都寫過關於iBsnk中的人與事, 食得鹹魚就要抵得渇.好以小女子呢啲咁,就十幾個月花紅冇我份,不過驚無左份工,就要一齊驚,悲哀,悲哀!

徹之進 說...

如果花紅以股票或認股權計仲傷

徹之進 說...

補充:以現時韓國環境,HSBC終止收購外匯銀行應該係好事

匿名 說...

絕對同意!

匿名 說...

你會不會買你的舊同事的波子?

大口仔 說...

山芭佬:機會好快就無左....一球等如一百萬,銀行金融界術語。

恭介兄:多謝補充,大口仔都見好多自信但有禮貌的投行人,無打算由上文一竹篙打哂一船人。 :)

ccwhk:投行便是這樣,最緊要唔好洗大左....

gogogok:咁要問下雷曼D朋友....

祖祖:問題係好多都洗大左....

Marshmallow:相反,市況逆轉時你亦較安全。

徹之進:唉,呢筆唔好講喇,欲哭無淚的。唔買KEB係好事,免得有大額帳面損失入帳,市場上又大把貨。

yy 說...

虽然同是在银行工作,可惜歪歪的薪水却不见得高.平时都是靠生活简单来储蓄钱做投资的^^

大口仔 說...

yy:大馬的經濟會追上來的,我看好大馬市場。

K 說...

>>大部分人都在辦公時間登入Facebook玩"辦公室online"來kill time

咁您冇在office工作期間去玩呀?咁清楚既?

又, 剛畢業的大學生諗住入I-Bank的話, 睇怕夢碎了!

大口仔 說...

Karen (Sze):有好多野唔駛自己做都一定會知,如果下下自己做先知,點管下面班伙計?I-BANK?將來仲有架咩? :)

Related Posts with Thumbnails