2008年9月4日星期四

榜上有名?

「喂!衰仔SAM,你今次有冇份衰先?」我用幸災樂禍的聲線意圖挑戰"渣旗SAM"的EQ極限,因為今次爆煲事件罕有地無敝行份....

SAM一聽到我把聲咁得意洋洋,佢都估到今次爆煲事件唔關我間行事,但SAM明顯地無俾我激親,仲用一把比我更黑人憎的聲音回應我:「真係少有,你間行咁大都做唔到呢個客咩?好野喎,之前幾單野你地都百發百中,今次點解咁執輸?」

聽到佢咁講,當堂有股熱氣湧上丹田,咁講即係咩意思?即係話我間行水皮啦?話我間行次次衰CASE都有份啦?不過睇返數據,又反駁唔到佢....

雖然過往的爆煲事件都不是由Tabo經手,但我始終唔明,一間公司的營運狀況轉差真係咁難洞悉先機?其實過往的爆煲事件,事發前的徵狀都好類似。更換核數師、盈利增長但永遠唔派息、自由現金流永遠負數、關聯交易頻密且數額龐大、公司董事集體跳船等等。

我呢個二打六都睇得出,我又唔信公司入面的師兄師姊察覺唔到,最後仍然榜上有名,最大可能係恨錯難返,想"收遮"都收唔到。

成日聽師父講一句說話:「邊個客最惡?唔係賺錢最多o個個,而係你借錢借得最多o個個呀!」

9 則留言:

zmartsupply.com 說...

祝你與家人中秋節大大大大快活呀 ^^
這是我的新網絡歡迎參觀及發言
狀元小百科http://www.uzmart.com
批發狀元網絡平台 http://www.zmartsupply.com coming soon!
香港政府,文博物館及電子地圖 Government Department,Museum and Map
http://www.uzmart.com/bbs/viewthread.php?tid=692&extra=page%3D1
香港常用電話 Common Use Phone Number
http://www.uzmart.com/bbs/viewthread.php?tid=3169&extra=page%3D1
香港求職招聘網站 Recuitment Agency
http://www.uzmart.com/bbs/viewthread.php?tid=3170&extra=page%3D1
香港大學及大專院校 Hong Kong University
http://www.uzmart.com/bbs/viewthread.php?tid=694&extra=page%3D1
港澳台新聞網站連結 HK,TW,MC News Link
http://www.uzmart.com/bbs/viewthread.php?tid=638&extra=page%3D1
電子傳媒及刊物 Electronic Media and Magizine
http://www.uzmart.com/bbs/viewthread.php?tid=691&extra=page%3D1
金融財經網址大全 Financial Press & Media
http://www.uzmart.com/bbs/viewthread.php?tid=827&extra=page%3D1

匿名 說...

你們做CORPBANKER 不是經常到商會打關係,打探消息,有同事專門看客戶新聞,看X周刊,八卦消息,.........

K 說...

>>其實過往的爆煲事件,事發前的徵狀都好類似。更換核數師、盈利增長但永遠唔派息、自由現金流永遠負數、關聯交易頻密且數額龐大、公司董事集體跳船等等。

唔止。

有d支出(睇P&L同Cashflow a/c)無啦啦多得好緊要, 以及有大股東大幅度減持股份等, 都係徵兆。

至於看X周刊,八卦消息, 江湖大把堅料同流料到處飛, 睇客戶新聞係其一, 但好多時要留意埋中期及全年業績(有關資料可以從細節中找到), 和是否有股市上有不尋常的舉動可以看出端倪 。

大口仔 說...

匿名:個專人咪係自己囉.... :)

Karen (Sze):真係有人以八掛新聞做根據架,空穴來風,未必無因嘛!哈!

匿名 說...

仲有一招, 你攞埋佢地係大陸既VAT return form, VAT payable 越帶越大既個sales 肯定係假

大口仔 說...

會計仔:VAT payable同sales一齊上升又如何?有冇機會係真?

匿名 說...

同AR 一樣咁睇, pay 得極少就一定係假, 正常既冇事, 連續兩三季都冇交過就...

如果你夠惡可以叫佢比哂咁多間 subsid 既 VAT return form 比你 (再加一個control sheet) 銷項稅加埋應near to sales, 進項稅加埋應near to purchases.

大口仔 說...

會計仔:BINGO!我都當AR咁睇,多謝指教。 ^_~

keith 說...

i hope all bankers are as prudent as you. that will save me lots of work (and argument with them regarding the loan classification).

It's enlightening to learn about the implication of VAT (equivalent to Goods and Service Tax, GST, in other countries, right?). apparently, not many people is paying attention to the implication of GST (in relation of being a fraud indicator) in the country i work in (other than from the tax compliance prospective).

Related Posts with Thumbnails