2008年9月2日星期二

司機大哥的一席話

早兩日搭的士,途中因為悶便開始與司機大哥吹起水來 (大口老婆話我開始阿叔化)....

大口仔:「司機大哥,最近生意好唔好?」

司機大哥:「一時時,有時好運遇到去機場的客人,一日都搵到幾百蚊,有時運滯,剛好搵返"(煤)氣錢"。」

大口仔:「呢架的士你係租定買架?租幾錢?買又幾錢?我想八掛下o者」

司機大哥:「租架,依家咁貴點買得起,夜更租三百,日更仲要貴少少,你都買返架的士收租啦,三百五十萬一架。」

大口仔:「的士市場俾三幾個勢力人士玩哂,好似玩唔過喎,我做銀行都知少少行情。」

司機大哥:「係呀!你都識野喎,我以前高峰期有四架的士,1985年賣哂俾人,二十萬買返黎,二十六萬賣哂俾人,再租返來搵食,諗住賺到廿萬(6X4)好巴閉,鬼知今時今日漲到三百五十萬一個牌咩?o個時我仲有兩個舖o係聯合,又係賺幾萬賣左....」

大口仔即時諗起以下兩句曾經同大家分享,自己亦十分喜歡的說話:

富人不喜歡金錢,只喜歡資產,因為資產往往會為他們帶來更多金錢
窮人只喜歡金錢,而不愛資產,他們往往喜歡以賤價將資產賣給富人

據司機大哥透露,佢今時今日的工作收入同90年代一樣,都係每月萬零蚊,要納稅而且唔太穩定。但如果佢當年唔將佢的資產賤賣俾其他人,佢今日最少都有8-10萬穩定的正現金流收入,而且仲未計4個的士牌及兩個舖位的資產升值收益。

你同我今日要做的,不是賤賣資產,我地要為自己及下一代發掘及積累有升值潛力、可產生正現金流的資產。努力!努力!

12 則留言:

柴娃娃 說...

說得好!!

徹之進 說...

Good!!

匿名 說...

同意...!非常同意!我最鐘意你成曰用好多唔同既事物提醒我地D讀者!睇你既野令到我视野大左好多!努力!大家一齊努力!

Murciélago@Australia 說...

共勉之

匿名 說...

現在行行有幾個大孖沙玩晒,新仔很難打入去,

匿名 說...

你是BLOG友們的司機大哥,你會車我們去那裡,天堂?

大口仔 說...

Addison、徹之進、18co、祖祖:好高興你地都喜歡大口仔呢篇筆記,司機大哥的經歷,令大口仔不時反思自己對財富的看法。

匿名(1):的確,現今行行都競爭激烈。

匿名 說...

大口仔,你的友好連結,每天看多少個,那些作者觀點和你是同及不同?

大口仔 說...

匿名:有時間的話個個都會睇架!第二個問題好難答,因為每一個作者的觀點同大口仔都有同冇不同,好難一概而論。

K 說...

前輩成日話, 睇的士佬生意點, 就係一個小型經濟寒暑表。

呢個故事, 我覺得:
1. 生意真係麻麻(天氣唔好同有特殊情況令收入突增唔計);
2. 那位的士佬可能當時等錢駛才賤賣資產, 若然有專業人士幫佢諗下點計劃, 可能唔駛等運到;
3. 若然政府再發的士牌, 情況又會唔同。

大口仔 說...

Karen (Sze):佢當年唔得錢洗,但佢被幾萬蚊利潤吸引去賣資產。

yy 說...

努力累积资产中^^

Related Posts with Thumbnails