2008年9月13日星期六

人不為己天誅地滅?

問題:老闆最常掛在口邊的一個英文生字?

答案:Teamwork!

成日聽到老闆講大家工作要團結,不要自我中心,影響了團隊的發揮云云....唔知大家聽到老闆呢個講法,心裡面會諗乜呢?你同意?覺得老闆太天真太傻?定係會認為老闆咁講只係為左自己?

更重要的是,如果你聽從老闆指示,將teamwork掛在心口,無論邊個同事走過來搵你幫忙你都一一答應,咁樣對你黎講係好事定壞事?會唔會影響到你同其他重要人物建立合作關係?Teamwork又係咪咁解?

無錯,一個好的團隊的確講求teamwork,最好大家都可以無機心地工作,守望相助。但問題係大家的工作環境往往未必每個同事都無機心,而團隊的最終目的與你的個人目標亦未必一致。

一句好老套的說話,人不為己天誅地滅!如果因為teamwork而影響你自己的部署,影響到你與目標人物建立緊密的合作關係,在你義無反顧地幫別人之前,你係咪應該要諗清楚?

大口仔眼見很多朋友、同僚,認為teamwork就代表要幫助同事,他們在別人眼中或許都是大好人,因為佢地都係yes man,每次有人搵佢地幫手,他們都會二話不說地幫忙,關事的佢地幫,唔關事的佢地一樣幫,最後不單影響自己的工作表現,而且當重要人物找他們幫忙時,他們亦多次抽不到時間幫忙而錯失與目標人物建立合作關係的機會。

當然,teamwork是否代表逢人必幫呢?實在值得咱們深思....

1 則留言:

匿名 說...

半吊子真理:
人不為己,天誅地滅。

試問:
人為己,天不誅地不滅嗎?
古來有天不誅地不滅的動植物嗎?

吾人都被人云亦云的半吊子學問給牽著鼻子走而不自知, 不知不覺地或多或少地做著傷害社會或傷害著他人的點滴惡事而不自知反省, 惜哉! ---(誤人子弟錯誤思想的散播)

《論語·為政》子曰:學而不思則罔,思而不學則殆。
《三國志》劉備遺詔敕(音:赤)後主(禪)曰:勿以惡小而為之,勿以善小而不為。

「人不為己,天誅地滅。」這句話是與上兩句(論語+三國志)是互相矛盾的!!
吾人卻奉為圭臬??!!令人咋(音:哲)舌!!!

Related Posts with Thumbnails