2008年9月13日星期六

內需股挫,百麗跌穿招股價 !

又一隻熱門股跌破招股價....

市場正不斷為個別股份重新訂價,各位讀者如手持高PE中資股,務必要清楚投資公司的營運表現及風險,個別股份去年的盈利實有不少水份,如新股上市凍結資金的利息收入,單是將那些水份抽走,去年上市的新股已經可以跌到"好甘"。

都未計市場因投資氣氛轉差而間接降低PE估值的影響,一念之間,從前值30倍PE的,今天只給20倍PE估值,股價已經可以跌三份一,再計埋水份影響,跌夠四成唔係無可能的。

內 需 股 挫   百 麗 跌 穿 招 股 價 《蘋 果 日 報》

【 本 報 訊 】 內 地 最 大 女 裝 鞋 零 售 連 鎖 集 團 百 麗 國 際 ( 1880 ) , 中 期 業 績 雖 然 符 合 市 場 預 期 , 但 適 逢 港 股 大 瀉 超 過 600 點 , 加 上 基 金 「 狂 掟 」 高 市 盈 率 的 內 需 股 , 令 百 麗 股 價 昨 日 曾 一 度 急 跌 14.8% 至 5.31 元 , 最 後 跌 幅 收 窄 至 7.7% 或 0.48 元 , 收 報 5.75 元 , 是 公 司 去 年 5 月 掛 牌 以 來 , 首 次 以 低 於 招 股 價 6.2 元 收 市 。
摩 通 德 銀 降 目 標 價

將 百 麗 目 標 價 下 調 約 40% 、 並 將 其 評 級 由 「 增 持 」 下 調 至 「 中 性 」 的 摩 根 大 通 表 示 , 是 次 調 整 評 級 , 原 因 是 百 麗 經 營 成 上 升 幅 度 高 於 預 期 。 德 銀 同 樣 削 減 百 麗 的 目 標 價 , 指 該 公 司 的 運 動 服 業 務 所 面 對 競 爭 大 過 該 行 預 期 , 預 料 需 待 解 決 運 動 產 品 業 務 擴 張 過 度 的 問 題 後 , 百 麗 才 有 吸 引 力 。 該 行 維 持 「 持 有 」 評 級 。
瑞 銀 瑞 信 維 持 評 級

不 過 , 仍 有 證 券 行 繼 續 對 百 麗 前 景 持 樂 觀 態 度 。 維 持 給 予 「 購 入 」 評 級 的 瑞 銀 預 期 , 今 年 百 麗 增 長 放 慢 只 屬 暫 時 性 , 認 為 以 其 在 行 業 的 領 導 地 位 而 言 , 值 得 擁 有 一 個 較 高 溢 價 。 瑞 信 則 指 出 , 維 持 百 麗 「 跑 贏 大 市 」 的 評 級 , 指 中 期 業 績 符 合 該 行 預 期 , 近 期 股 價 調 整 已 達 超 賣 , 該 行 有 信 心 集 團 就 新 購 業 務 可 順 利 整 合 。

3 則留言:

匿名 說...

選股應找由最高股價跌得最多,OR 由上市價跌得最多?

N/A 說...

其實好多內地零售股急跌後都仲係好貴 !

大口仔 說...

匿名:好難講....主要睇估值吧!坦白講,大口仔對消費股都屬門外漢,要多多研究。

巴林:其實真係幾貴,投資者覺得值30倍定20倍PE好多時係一念之差。

Related Posts with Thumbnails