2008年7月17日星期四

無錢借

「老闆,係咪真係唔做?」我問。

「Tabo,你覺得借得過咩?楊生在國內房地產生意係唔錯,但國內房地產已經俾中國政府下了打壓令,楊生o係內地雖然大把地,但如果兩年內仲唔發展,隨時輸突兼拉人封舖。」我直屬老闆Mandy如是說。

Mandy三十出頭已經座上高位,一身職場武功非常利害,被我歸類為最危險老闆類型榜首....

最危險老闆類型榜首:三十過後未嫁得出或已離婚的單身女性
最危險老闆類型第二位:已婚女士但家庭內暫無及無打算有小朋友成員
最危險老闆類型第三位:男性老闆,不論單身或已婚
最安全的老闆類型:已婚女性,有小朋友需要照顧,加上母愛稍稍氾濫

不幸地,同Mandy合作兩年有多,佢仍然穩佔榜首位置, 絲毫沒有退居第二位的打算。

我正同Mandy討論一單在銀行業內蘊釀多時的銀團貸款,敝行暫時仲未表態參與,Tabo正努力為楊生爭取中,但形勢似乎唔太樂觀。

聽到Mandy講到楊生公司的營運風險,我不甘示弱反駁:「我睇楊生有心有力,私人身家豐厚,公司舊年又成功在香港上市,必要時國內公司需要錢咪伸手問香港股東集資,無問題!阿四叔都私人醒30億俾楊生,最近楊生仲有餘力投資瀋陽的爛尾樓,我覺得摶得過。」

「Tabo,清醒D,唔好俾表面野呃到。你有冇留意今次表示有興趣參與銀團貸款的銀行,一間中資行都無?你話中資行清楚楊生多D,定我地?」

「咁即係....?」

「咁即係楊生國內情況未必太樂觀,佢用上市公司股份做低押亦未必穩陣,反正最近銀行資本不足,唔夠銀借出街俾其他公司做生意,與其收楊生HIBOR加200-300點子,不如拆散筆錢借俾幾個本地大客好過。如果一個萬一,累銀行輸十億係咪你負責?」

「仲有一點我想補充.....」我負隅頑抗。

「手持楊生公司股票係咪要有智慧不如趁勢?」

「叻仔....!」Mandy以眼光表示讚賞同肯定我的答案。

終於都在最危險老闆榜首身上拎返一分....

10 則留言:

匿名 說...

D股票背後是地+負債,地一跌,或是有其他問題,完全唔值錢,這樣股票背後是空氣,若是我,梗係唔借啦

是不是真的?

大口仔 說...

greatsoup:大口仔都係咁話。^_<

真亦假時假亦真,遊戲文章,看過可以了,無謂追求真相,希望你唔好介意。

匿名 說...

你是第5類老闆:巳婚男性有小朋友,
基金可以擲貨及中央改政策立即收回未開工土地,銀行有甚麼揸手,
你有成熟男人味力令MANDY給你一分,

匿名 說...

你叫她MANDY,不是WENDY,就知道她的能力個性了,

匿名 說...

銀行,其他行業公司上市,員工可不可以問公司借錢申請IPO, OR 內部員工認購?

K 說...

我知您講緊邊個。

佢可能係想找定多一條後路, 所以"辣"埋六叔的集團生意。

至於成數, 暫時仲未得。

但若果得, 可能成為另一個亞記了!

**********

又, 您話:"最危險老闆類型榜首係三十過後未嫁得出或已離婚的單身女性", 若然係加埋多錢和成為部門之首就係exactly了!

咁, 照咁睇, 若然我中晒您所講的, 咁對您而言我就係最危險啦!

又又, 您話:"最安全的老闆類型:已婚女性,有小朋友需要照顧,加上母愛稍稍氾濫"; 我的部門有一位係咁, 但她下下都做到晚上9, 10時, 做project超"目訓"身; 您話呢種類型安全? 唔一定噃!

匿名 說...

大口仔娶了KAREN(SZE)姐姐,就可以做家庭主男,退休了,長嘆!

大口仔 說...

匿名:係喎,會唔會係已婚男性先至係最安全老闆?HAHAHA

不過唔明叫MANDY或WENDY有乜分別?

唔知三個匿名係咪同一個人,最後一個匿名問題,銀行員工要睇你做乜部門,有D部門借錢買IPO係有限制的,一些後勤部門則沒有此類限制。

大口仔 說...

Karen (Sze):哈,楊生咁出名,估到唔奇,大口仔覺得佢真係要諗定後路,唔係可以好大獲。

要做榜首唔需要有錢或部門之首啊!呢類老闆可以好可怕,當然,唔可以一竹篙打一船人,也有好的例子,Karen應該係其中一位,AGREE?

當然唔一定,但多數比較OK,仲有,如果你那同事真係朝9晩10,佢母愛氾濫極有限,不合格。哈~

大口仔 說...

最後那個匿名:大口仔已經娶了做足100分的大口老婆了,本人亦比較大男人,唔鍾意用拖鞋食飯,無諗過以"呢種"形式達至財務自由,都係匯豐好D。 :)

PS. 希望留言者都可留個"名"方便溝通,先謝過喇!

Related Posts with Thumbnails