2008年7月30日星期三

給大口老婆的說話

大口仔覺得,懷孕中的您是全世界最漂亮的女人....

大口仔知道,今晚的工餘時間不應打BLOG,應該將全部時間預留下來給您及大口BB....

我要立刻熄機、沖涼,然後同你一齊睇《溏心風暴之家好月圓》。

各位晚安! ^^"

9 則留言:

匿名 說...

好骨痺~~ hehe~

匿名 說...

Well done! Congratulations!

B

山芭佬 說...

女人懷孕真的是好辛苦的,也是一種愛的表現。所以要好好照顧大口“嫂”啊!

匿名 說...

Wow,

Alway think that Master 大口仔 have well above average achievement for ppl at your age. You really outstanding!

Take care the family matter ah! Remember good family relationship is also a significant long term investment for you!!

Regards

You Fans, ZGOKLI

You'll Never Walk Alone 說...

Congratulations!

K 說...

大口仔哥哥:

請問大口仔夫人依家幾多個月呢(好預備定行裝和book醫院噃!)?

>>工餘時間不應打BLOG,應該將全部時間預留下來給您及大口BB
啱o既, 陪大口仔夫人同大口BB好重要, 但記得睡唔著都update下個blog同回覆大家喎!

《溏心風暴之家好月圓》都好睇(但點都唔及之前的《溏心風暴》), 但係有少少暴力場面(例如扯頭髮同埋互摑等), 記得陪大口仔夫人睇同向大口BB"發出家長指引"。

大口仔 說...

JL:哈!唔好意思,痺親你!^^

B:多謝哂!

山芭佬:大口仔會的,多謝!

ZGOKLI:大口仔好同意家庭於人生是非常重要的,大家一齊努力!

You'll Never Walk Alone:THANKS!

Karen (Sze):五個月左右喇!走佬袋同床位已經準備好。

我地睇親"溏心風暴之家好月圓"都同大口BB一齊睇架啦(在大口老婆肚內),廣告時會"指引"下佢,哈哈!

Murciélago@Australia 說...

喂, 俾個BB睇住個潑婦罵街, 唔驚影響個BB咩 =P

大口仔 說...

祖祖:唔怕唔怕,大口BB有大口仔同大口老婆的PG家長指引。:)

Related Posts with Thumbnails