2008年7月31日星期四

願死者安息

「做野o者,駛唔駛攞命?」"渣旗Sam"一手拎住杯Mocha,一邊壓低聲線講....

我今日Lunch後約了一個中環客在置地某辦公室開會,會議完結後無心情返公司搏命,於是第一時間打俾在中環返工的Sam,到中環人的"三點半茶水間"Starbucks一敍。

事實真係無心機做野,因為今日讀報知道有個行家因工作壓力太大自尋短見,過身了。

「有時真係唔知咁搏為乜?一年到晚為quota日出而作,日入而息,俾上司係咁捽,上司又俾老頂再捽。今年做得好咩?下年個quota襟計咯。」

「Sam,我都係咁話,有次見到我老闆Mandy同"頂爺"開完會,塊面黑過墨汁,之後無端端掉file、拍枱發自己脾氣,有時我都登佢慘。我都係應付佢一個o者,但佢上有"頂爺",下有一班伙計跟佢搵食,壓力真係可想而知。」我一邊回想上次Mandy黑面事件,一邊如是說。

「Tabo,老闆唔易做呀!如果有日你做老闆,你一樣要面對同樣問題,但唔通你唔做?」

「有時人太好,真係未必適合做老闆,如果硬要將所有壓力一力承擔,對自己對同事都未必係一件好事。」

「不過,好人,一定值得我地尊重!」我同Sam差不多同一時間講出同一句說話。

之後,我同Sam有好一段時間相對無言,以不正式的方法,正式地為劉生默哀。

願死者安息。

R.I.P....

1 則留言:

匿名 說...

大口仔, 比心機呀!!

Related Posts with Thumbnails